رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر که تمامی فرهنگسراهای شهر در ایام نوروز به اجرای برنامه های فرهنگی می پردازند، گفت: برنامه های فرهنگی سازمان با عنوان «فصل دل تکانی» در مناطق 22 گانه تهران در ایام نوروز به انجام می رسد که از جمله آنها، برپایی 22 پایگاه تولید اثر موسیقی و برگزاری شب شعر در فرهنگسرای اندیشه است.
کد خبر: ۵۴۹۱۸۳
فعالیت فرهنگسراها در ایام نوروز

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیر خوراکیان با بیان این مطلب که هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام نوروز، گسترش فضائل اخلاقی و پرداختن به موضوعاتی نظیر مهربانی، پرهیز از تجمل، انفاق، پاکیزگی و صله رحم است که در این راستا یکی از مهم ترین برنامه ها برگزاری ایستگاه های فرهنگی است که در کنار مجموعه های فرهنگی مناطق و مراکز خرید در فصل پایانی سال برپا می شود.

وی افزود: در این مجموعه های فرهنگی و ایستگاه های فرهنگی انواع خدمات فرهنگی هنری مانند کاری شبیه خیابان هنر، پرده خوانی، برگزاری مسابقات گسترده، برپایی نمایشگاه میدانی و همچنین بیش از 20 محصول فرهنگی برای اقشار مختلف جامعه تدارک دیده شده است.

خوراکیان یکی از محصولات ویژه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را «نگار گذر» معرفی کرد که انواع پیام ها در قالب احادیث، جملات برگزیده و کاریکاتورهای مختلف به عنوان مسائل اخلاقی تربیتی به انجام رسیده و در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه ما در تدارکیم تهران در فصل دل تکانی به استقبال سال نو برود و نشاط را برای شهروندان فراهم آوریم، تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مناطق 22 گانه تهران به اجرای برنامه هایی همچون برپایی 22 پایگاه تولید اثر موسیقی، اجرای برنامه های فاخر، برگزاری شب شعر در فرهنگسرای اندیشه و اجرای نمایش های عروسکی می پردازد.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تاکید کرد: برنامه های فرهنگی سازمان با عنوان فصل دل تکانی یک جریان مطلوب و اثر گذار است که در بحث توسعه ارزش های اخلاقی به فعالیت می پردازد.

وی همچنین از ایجاد دو پایگاه فرهنگی هنری در مناطق جنگی خبر داد و افزود: شهروندان در قالب کاروان راهیان نور می توانند از محصولات فرهنگی این پایگاه ها و برنامه هایشان نیز در ایام سال نو استفاده کنند.

خوراکیان با اشاره به افزایش قیمت ها و پیش بینی هایی که صورت گرفته و با توجه به گرانی های اخیر، اظهارداشت: پیش بینی می شود امسال سفرهای نوروزی تهرانی ها کاهش یابد، و بر این اساس برنامه های متنوعی در فرهنگسراهای سطح شهر به طور گسترده دیده شده تا شهروندان بتوانند در ایام نوروز از برنامه های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نحو مطلوب بهره مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها