آخرین نامه یک فرزند شهید به پدرش

حجت الاسلام قدوسی روحانی یکی از کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات بود که روزگذشته بر اثر انفجار انتحاری به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۴۶۶۹۱
آخرین نامه یک فرزند شهید به پدرش

ظهر روزگذشته یکشنبه 13 بهمن ماه حوالی ساعت 12 ونیم به وقت ایران،انفجاری نسبتا قوی در بین‌الحرمین و نزدیک میدان مشک در جوار حرم حضرت عباس(ع) اتفاق افتاد که منجر به شهادت یک زائر ایرانی و مجروحیت دو زائر دیگر شد.

حجت الاسلام "حسین قدوسی" روحانی کاروان "تشنه‌گان زمزم فرات" شهرستان کرج که بود،در انفجار کربلا به‌دلیل جراحت سنگین در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و بعد از عمل جراحی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شب گذشته حجت الاسلام والمسلمین شهیدی مسوول امور فرهنگی وروحانیون بعثه مقام معظم رهبری با حضور در هتل محل اقامت روحانی شهید قدوسی با مدیر و همسفران وی دیدار و ضمن تسلیت برای آنها و خانواده محترم او طلب صبر کرد.

در این دیدار که در هتل الملاک کربلا انجام شد،احمدی مدیر کاروان "تشنگان زمزم فرات" و جمعی از زائرین که حجت الاسلام قدوسی مسولیت روحانی کاروان آنها را برعهده داشته حضور داشتند.

مدیر کاروان تشنگان زمزم فرات که به گفته خود آشنایی بیش از 30ساله با حجت الاسلام قدوسی دارد در باره ویژگی‌های این روحانی شهید سخن گفت و علاقه او برای شهادت آنهم در کربلا و آرام گرفتنش در قبرستان وادی السلام را یکی از آرزوهای بزرگ وی عنوان کرد.

احمدی در ادامه نسخه ای از نامه دختر شهید قدوسی را که در تاریخ 8/12/91 قبل از اعزام وی به کربلا نوشته بود را منتشر کرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسافر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
۰
۰
خوش به سعادتش انشااله با سالار شهیدان محشوربشه در روز قیامت|، ولی نامه فرزند شهید خیلی جانسوز بود.خدا هیچ كس و یتیم نكنه به حق 5 تن آل عبا

نیازمندی ها