حاشیه‌ دیدار تراکتورسازی - الجزیره؛

شعار تبریزی ها علیه قلعه نویی

اطمینان از پیروزی مقابل الجزیره؛

علیزاده: تراکتورسازی یک گل پیش است!

مهاجم با تجربه تیم شهرداری تبریز گفت: تراکتورسازی جدای از مسائل فنی با حضور هوادارانش از ابتدای بازی با نتیجه یک بر صفر از الجزیره امارات جلو است.
کد خبر: ۵۴۳۹۰۳
علیزاده: تراکتورسازی یک گل پیش است!


علی علیزاده عنوان کرد: بازی روز دوشنبه با شهرداری بندرعباس خیلی سخت است ولی برای صعود به لیگ برتر باید این تیم را شکست دهیم.

وی در رابطه با درگیری‌های رخ داده در یاسوج اظهار کرد: در آن بازی من به یاسوج نرفته بودم ولی تا جایی که شنیدم با تیم شهرداری تبریز بد رفتار شده و این اتفاقات در روحیه بازیکنان و نتیجه بازی تأثیر منفی گذاشته بود.

این بازیکن درباره بازی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهرداری تبریز بیان کرد: به دلیل بازی‌های آسیایی تیم تراکتورسازی زمین ورزشگاه یادگار امام را به ما ندادند و ما هم چاره‌ای جز بازی در ورزشگاه خودمان نداریم که کیفیت مطلوبی دارد.

علیزاده افزود: تیم ما برنامه‌اش انجام بازی روی زمین است و در صورتی که چمن صاف نباشد نمی‌توانیم بازی روان و مورد علاقه خود را انجام دهیم.

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال درباره‌ی آینده تیم شهرداری تبریز و صعود این تیم به لیگ برتر به فارس گفت: هنوز شش بازی تا پایان لیگ دسته اول مانده است و باید بهترین عملکرد را در بازی‌های آتی داشته باشیم تا در پایان به لیگ برتر صعود کنیم.

علیزاده که سابقه حضور در تیم تراکتورسازی را هم در کارنامه دارد، درباره بازی این تیم مقابل الجزیره امارات گفت: بزرگترین حسن تراکتور هوادارانش هستند. این تیم با حمایت طرفدارانش می‌تواند هر مانعی را از جلو راه بردارد.

علیزاده اضافه کرد: خیلی می خواستم با پیراهن تراکتور در آسیا بازی کنم ولی بنا به دلایلی نشد. به هر حال برای تیم تراکتور در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها