حمید گودرزی:

می‌توانیم مقابل شبکه‌های ماهواره‌ای بایستیم

ایفاگر نقش بهزاد در سریال «زمانه» در خصوص شبکه‌‌های تازه‌ تاسیس مثل تماشا گفت: قطعا ما با داشتن چنین شبکه‌ها و برنامه‌های خوبی، می‌توانیم مقابل بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ی بایستیم.
کد خبر: ۵۴۰۵۸۹
می‌توانیم مقابل شبکه‌های ماهواره‌ای بایستیم

حمید گودرزی درباره‌ محتوای سریال «زمانه» خطاب به بینندگان تاکید کرد: هدف ما در «زمانه» ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج پنهانی نیست و ما اگر چنین اتفاقاتی را نشان می‌دهیم، عواقبش را هم نشان خواهیم داد.

این بازیگر در ادامه گفت: ما در سریال «زمانه» درباره‌ دروغ، پنهان‌کاری و پیامدهای آن صحبت می‌کنیم و اصلا قصد بدآموزی و تشویق جوانان به برخی از رفتارها نظیر ازدواج پنهانی را نداریم. ما اگر در «زمانه» برخی از رفتارهای نامناسب را نشان می‌دهیم عواقبش را هم نشان می‌دهیم.

وی افزود: منفی بودن موضوعات و داستان‌های سریال «زمانه» بعدها تبعاتی دارد که گریبان همه‌ خانواده‌های این داستان را می‌گیرد و بینندگان در قسمت‌های پایانی متوجه می‌شوند که هدف ما بدآموزی نبوده و نیست.

ایفاگر نقش «بهزاد» در سریال «زمانه» با توصیف کاراکترش ادامه داد: بهزاد در «زمانه» نماینده‌ برخی از جوانان روزگار خودمان است که قطعا هم با بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه دست به گریبان هستند.

او در ادامه در پاسخ به این‌که چه پیشنهاد نو و جدیدی به شبکه‌ تازه‌ تاسیس تماشا دارید؟ خاطرنشان کرد: این شبکه نوپاست و باید بتواند اعتبار خودش را میان بینندگان به دست آورد و کم کم مخاطبانش را جذب کند چرا که حیف است ما با داشتن شبکه‌ها و سریال‌های متعدد خوب عمل نکنیم.

وی تاکید کرد: اگر شبکه‌ای مثل تماشا و سایر شبکه‌های تلویزیونی بتوانند برنامه‌های جذاب و مردم‌پسند به روی آنتن ببرند، موفق خواهند شد و قطعا ما با داشتن چنین شبکه‌ها و برنامه‌های خوبی، می‌توانیم مقابل بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای بایستیم. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حیدر
-
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
۰
۰
چگونه میتوان این فونت زیبا را تهیه كرد

نیازمندی ها