مجیدی از تهران: از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم بیشتر به فکر اقشار ضعیف و پایین‌دست جامعه به دلیل فشار اقتصادی وارد بر آنها باشند.
کد خبر: ۵۲۸۷۴۸

مظهری از تهران: مسئولان سازمان ترافیک بارها اظهار کرده‌اند که سهمیه آرم طرح ترافیک معلولان کم نشده است؛ در صورتی که این سهمیه به آنان تعلق نمی‌گیرد و معلولان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده‌اند. از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند.

یک شهروند از بابل: حال که شعار مصرف کمتر می‌دهند چرا باید یک لامپ کم‌مصرف 40 واتی در بازار بیش از 11هزار تومان باشد؟

میرزایی از تهران: بعد از چهار ماه هنوز حق‌التدریس معلمان پرداخت نشده است. علت چیست؟

امینی از اصفهان: چرا باید برای قبض مصرفی گازی که قیمت آن حدود 2000 تومان است آبونمان 1400 تومانی در نظر گیرند؟

محمدی از مشکین‌شهر: در حالی که قیمت برنج در بازار بسیار بالا رفته و حتی تا حدودی نایاب نیز شده است، چگونه مسئولان وزارت بازرگانی می‌گویند ذخایر خوبی از اجناس مورد نیاز مردم داریم؟

سمنانی از ورامین: دو ماه پیش برای انجام کارهای بازنشستگی خود به اداره تامین اجتماعی ورامین مراجعه کردم و مرا به تاریخ 13 دی ارجاع دادند که در این روز نه تنها کاری برای من انجام ندادند بلکه برای جمع‌آوری سوابق خود نیز مرا به کار گرفته و این کار را به خود من سپردند. آیا این کار صحیح است؟

09185783: از کارکنان شاغل در آب منطقه‌ای همدان هستم، بنده با وجود این که فرزند شهید هستم ولی پنج سال است که به صورت شرکتی کار می‌کنم با وجود این که قانون برای استخدام ایثارگران راه‌های زیادی تعریف کرده، ولی مدیران سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

09336011: بیش از 9 سال سابقه کار در پالایشگاه و پتروشیمی دارم ولی متاسفانه پتروشیمی اروند واقع در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر هنوز در مورد تبدیل وضع دیپلمه‌ها اقدامی نکرده است.

09187186: تعداد 20 هزار نفر از کارگران شهرداری استان کرمانشاه هستیم که به ما ماهانه 360 هزار تومان بدون هیچ‌گونه مزایای دیگر پرداخت می‌کنند، لطفا رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها