قرار است بزودی امین حیایی، پگاه آهنگرانی و مهناز افشار در تئاترهای مختلف روی صحنه بروند

ظهور مجدد ستاره‌های سینما در آسمان تئاتر

«قحطی نور» به کارگردانی امین حیایی و بازی نیلوفر خوش‌خلق، «ریچارد دوم» با بازی پگاه آهنگرانی و «مسافران عزیز...» به کارگردانی صابر ابر با بازی مهناز افشار و ستاره پسیانی از جمله تئاترهایی هستند که با حضور ستاره‌های سینما و تلویزیون قرار است بزودی روی صحنه بروند.
کد خبر: ۵۲۷۴۲۵

به گزارش جام‌جم، نمایش «قحطی نور» به کارگردانی امین حیایی و بازی نیلوفر خوش‌خلق از یکشنبه بیست و چهارم دی‌ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

گروه بازیگران این نمایش را هنرمندانی چون امین حیایی، نیلوفر خوش خلق، یاسر خاسب، محسن گودرزی، امیر محمودی، بهادر فاضل، مهسا خسروی و... تشکیل می‌دهند. همچنین گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری و پدرام مرندیز با اجرای زنده موسیقی، گروه نمایش را همراهی می‌کنند.

«قحطی نور» حکایت دورانی است که سیاهی و ظلمت دنیا را فرا گرفته و انسان‌ها همچون بردگانی در اسارت اهریمن بار گناهان و خطاهای خود را به دوش می‌کشند و خواسته یا ناخواسته تامین‌کننده نیروی حیات اهریمن هستند. زمان سلطنت نیروی خیر روی زمین فرارسیده و با نشانه‌ای از خود که از جنس نور است انسان‌های ایمان‌آورده را جذب خود کرده که در انتها به رستگاری می‌رسند.

این نمایش از جمله نمایش‌های خاص است که برای اولین بار به‌صورت تلفیقی اجرا می‌شود. اعضای گروه در حال حاضر روی سن تالار وحدت تمرین‌های خود را پشت سر می‌گذارند.

پگاه آهنگرانی در تالار «حافظ»

مهدی کوشکی، بازیگر و کارگردان تئاتر از اجرای نمایش «ریچارد دوم» با بازی پگاه آهنگرانی خبر داد. این هنرمند به ایسنا گفت: قرار است نمایش ما در تالار حافظ به صحنه برود.

او که این نمایشنامه را براساس نمایشنامه مشهور ریچارد دوم ویلیام شکسپیر برداشت کرده است، گفت: این نمایش با همراهی اعضای گروه تئاتر لیو اجرا می‌شود که در کنار بچه‌های گروه خودمان،‌ حضور پگاه آهنگرانی به عنوان یکی از بازیگران قطعی شده است.

مهدی کوشکی قصد داشت این نمایش را در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر اجرا کند اما این نمایش از اجرا در جشنواره بازماند.

این هنرمند تئاتر که بیشتر به عنوان نویسنده و بازیگر فعال است‌، چندی پیش نمایش «دکلره» را در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا کرد که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

مهناز افشار و صابر ابر در ایرانشهر

دو نمایش «مسافران عزیز...» به کارگردانی صابر ابر با بازی مهناز افشار و ستاره پسیانی و «یادداشتی برای سهراب» به کارگردانی اصغر خلیلی با بازی فرزاد حسنی، کامران تفتی و زری اماد پس از پایان اجرای نمایش «هملت» در تالار استاد سمندریان اجرای خود را آغاز می‌کند.

نمایش «تن‌تن و راز قصر مونداس» از آروند دشت‌آرای با بازی محسن حسینی، امیرحسین طاهری، حسن معجونی، سعید چنگیزیان، سحر دولتشاهی و کاظم سیاحی هم از پنجم بهمن در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها