با رضا گوران، کارگردان تئاتر

هملت در تماشاخانه ایرانشهر

رضا گوران، کارگردان تئاتر این روزها نمایش «جاده مارپیچ طولانی» را در سالن سایه تئاترشهر روی صحنه دارد و بزودی نمایش «هملت» را هم در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد برد. با او به بهانه این دو اجرا گفت‌وگوی کوتاهی انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۵۲۴۱۰۳

نمایش «جاده مارپیچ طولانی» تا چه زمانی به اجرایش ادامه می‌دهد؟

این نمایش نوشته محمد چرمشیر است که آخر این هفته به اجرای خود پایان می‌دهد. در این نمایش امین زندگانی و سحر دولتشاهی پس از مدت‌ها روی صحنه تئاتر آمده‌اند و هر شب در دو سئانس 18 و 30 و 20 در تالار چهارسوی تئاترشهر اجرا می‌شود

گویا نمایش تازه‌ای را به روی صحنه خواهید برد؟

از شنبه هفته آینده «هملت» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌بریم. البته متن این نمایش بازخوانی «هملت» است که به قلم محمد چرمشیر نوشته شده است.

در این نمایش چه کسانی بازی می‌کنند؟

آتیلا پسیانی، صابر ابر، بهناز جعفری، ستاره پسیانی و داریوش موفق بازیگران این نمایش هستند. طراحی صحنه این نمایش را منوچهر شجاع و طراحی لباس این نمایش را آتوسا قلمفرسایی انجام داده‌اند. آرش گوران آهنگساز آن است و مونا زندی حقیقی هم ساخت تصاویر را برعهده دارد.

برای کارهایتان از حمایت مرکز هنرهای نمایشی هم استفاده کردید؟

یک سوم هزینه‌های «جاده مارپیچ طولانی» طولانی پرداخت شد، اما «هملت» حمایتی نداشت.

چرا؟

چون یک متن خارجی است و مرکز هنرهای نمایشی مدت‌هاست که از متن‌های خارجی حمایت نمی‌کند، وگرنه که همه کارگردان‌ها دوست دارند بتوانند حمایت مرکز هنرهای نمایشی را برای اجرای کارهایشان داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها