دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اتفاقات بزرگی در سال آینده رخ می‌دهد که فهم و درک عموم ملت و بسیج از وقایع سیاسی بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی و تصمیم و انتخاب صحیح آنها برای گذار از این پیچ تاریخی تعیین‌کننده است.
کد خبر: ۵۱۹۰۴۹

به گزارش ایرنا، سردار سرلشگر سیدیحیی رحیم‌صفوی، در گردهمایی بزرگ بسیجیان جزیره کیش، افزود: نه‌تنها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بلکه کشورهای همسایه ما نیز در مقیاس منطقه‌ای به ملت، قوای سه‌گانه، رفتار دولت، مجلس و قوه‌قضاییه و همچنین بسیجیان و نیروهای مسلح مقتدر ما چشم دوخته‌اند که این نگاه آنها، نگاهی الگوپذیر است.

سرلشگر صفوی افزود: بسیج نماد قدرت بزرگ بازدارندگی ملت ایران و ظرفیت پایان‌ناپذیر و سرنوشت‌ساز ملت ایران در دستیابی به چشم‌اندازهای پیشرفت و توسعه عدالت در دهه چهارم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که بسیج فقط برای گذشته نیست بلکه برای حال و آینده است، گفت: هفته بسیج نماد همبستگی برای رسیدن به آرمان‌های بلندمدت و متعالی در پهنه سرنوشت‌ساز منطقه‌ای و جهانی است.صفوی گفت: فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفان توسط امام راحل در سال 1358 یکی از الطاف الهی و بیانگر دوراندیشی و آینده‌نگری ایشان نسبت به حوادث و رخدادهای فراروی انقلاب اسلامی در ایران و جهان بود.

وی افزود: اگر تدبیر حکیمانه حضرت امام(ره) در شکل‌گیری بسیج نبود چه‌بسا سرنوشت بسیاری از عرصه‌های مبارزه با دشمنان خارجی و داخلی به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها