خواستگار قلابی که با انگیزه سرقت، زن تنها را به قتل رسانده بود، در تحقیقات پلیس آگاهی اصفهان شناسایی و دستگیر شد
کد خبر: ۵۱۱۷۶۴
 به گزارش مهر، هشتم مهرماه امسال کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان از قتل زنی در خانه‌اش اطلاع یافته و پس از حضور در محل دریافتند زن چهل و دو ساله‌ای در منزلش خفه شده و پس از این جنایت طلاهای او سرقت شده است.

با توجه به این‌که آثاری از ورود به اجبار به خانه وجود نداشت، کارآگاهان احتمال دادند مقتول از سوی قاتلی آشنا به قتل رسیده است. پس از بررسی‌های مقدماتی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران تحقیقات برای افشای راز این جنایت را آغاز کردند.

کارآگاهان در بررسی‌های خود دریافتند مقتول پس از جدایی از همسرش به تنهایی زندگی می‌کرده و چندی قبل پسر جوانی به خانه او رفت و آمد داشته است. با کشف این سرنخ، تحقیقات برای شناسایی پسر جوان آغاز و سرانجام هویت تنها مظنون جنایت به نام حمید شناسایی شد و کارآگاهان رد او را در استان خوزستان شناسایی کردند.

با دستگیری متهم، او در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل زن تنها، گفت: مدتی بود با مقتول آشنایی داشتم و به وی قول ازدواج داده بودم، اما وقتی متوجه شدم او طلاهای زیادی دارد تصمیم به قتلش گرفتم. روز حادثه او را در خانه‌اش خفه کردم و بعد از سرقت طلاهایش به خوزستان گریختم.

سرهنگ حسین حسین‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: متهم به قتل پس از اعتراف به این جنایت و بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. حسین‌زاده با هشدار به زنان بخصوص زنان تنها گفت: خانم‌های تنها در برقراری ارتباط دقت بیشتری داشته باشند؛ زیرا برخی افراد سودجو طرح‌دوستی یا ازدواج با آنها را می‌ریزند و پس از آن‌که اعتماد قربانی خود را جلب کردند، نقشه قتل را اجرا می‌کنند.

وی افزود: تاکنون چند پرونده مشابه درباره سوءاستفاده و حتی قتل زنان تنها در پلیس آگاهی کشف شده است که دقت نکردن قربانیان در شناسایی طرف مقابل، یکی از دلایل وقوع این جرایم است.

زنان تنها نباید بدون شناخت کافی از طرف مقابل، وی را به خانه خود راه داده و آنها را از میزان دارایی‌شان مطلع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها