دو زن شیاد که به بهانه فالگیری و رمالی، طلا و جواهرات مشتریان خود را سرقت می‌کردند، در دو عملیات جداگانه از سوی ماموران انتظامی شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۸۷۲۱۵

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدعلی بختیاری، فرمانده انتظامی اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت طلا و پول زنان سالخورده به شیوه رمالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، ماموران کلانتری با اطلاع از وقوع یک درگیری، در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی اصفهان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه معلوم شد زنی به بهانه رمالی وارد یک منزل مسکونی شده و پس از ایجاد درگیری، قصد ربودن طلاهای زن سالخورده‌ای را داشته که با حضور بموقع پلیس دستگیر شده است.

این مقام انتظامی با بیان این‌که زن دستگیر شده همان سارق تحت تعقیب بود، افزود: متهم به نام عفت در بازجویی‌ به چند فقره سرقت با همین شیوه اعتراف و عنوان کرد در ساعات خلوت روز در کوچه‌ها پرسه می‌زده و طعمه‌های خود را که زنان سالخورده بودند، شناسایی می‌کرده و به بهانه رمالی و فالگیری، وارد خانه‌شان شده و با ایجاد درگیری و تهدید، طلاهای آنها را سرقت می‌کرده است.

دستگیری دومین متهم

وی از دستگیری سارق دیگری که به همین شیوه از زنان کهنسال تحت عنوان فالگیر سرقت می‌کرد، در عملیاتی جداگانه توسط ماموران پاسگاه دشتی خبر داد و افزود: در این مورد نیز متهم با ایجاد درگیری و تهدید زنان سالخورده، طلاهای آنان را سرقت می‌کرد.

سرهنگ بختیاری در پایان با بیان این‌که متهمان همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، به شهروندان هشدار داد: از اعتماد به افراد شیاد و سودجو بپرهیزند؛ چراکه این افراد با انگیزه‌هایی چون اخاذی، سرقت و کلاهبرداری، طعمه‌های خود را شناسایی کرده و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ ترفندی کوتاهی نمی‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها