فرمانده هوا فضای سپاه تاکید کرد:

مهاجمان احتمالی را پشیمان می‌کنیم

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ علاقه ای به جنگ با سایر کشورها ندارد، گفت: با تهاجمات احتمالی دشمنان به شدت مقابله می کنیم و پاسخ پشیمان کننده‌ای به آنها خواهیم داد.
کد خبر: ۴۸۲۷۷۰

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ حاجی زاده در دیدار با وابستگان نظامی خارجی مقیم ایران به مناسبت روز پاسدار با اشاره به ویژگی ها و فضائل اخلاقی امام حسین (ع)، پاسداران را پیرو راه، منش و مکتب آن امام بزرگوار خواند.

وی تهدید، تحریم و اعمال فشار را سناریویی دانست که غرب همواره در 33 سال گذشته علیه ملت ایران دنبال کرده است.

سردار حاجی زاده افزود: اینگونه فشارها و تهدیدات همواره نتیجه معکوس داشته و موجب ارتقای آمادگی و توانمندی بیشتر کشورمان شده است.

وی با اشاره به وضعیت و فراوانی پایگاه‌های قدرت ‌های فرامنطقه‌ای در همسایگی ایران گفت: گرچه وجود این پایگاه ها در ابتدا تهدید محسوب می شد، اما امروز ما نه تنها وجود آنها را تهدید نمی‌دانیم بلکه به این پایگاه‌ها به مثابه فرصت نگاه می‌کنیم.

حاجی زاده اظهار داشت: آحاد ملت ایران آماده و هوشیار هستند و نیروهای مسلح ما نیز با تیزبینی، نشاط و پویایی هیچ گونه ظلمی را از دیگر کشورها بر نمی‌تابند.

وی با محکوم به شکست دانستن تمامی طرح ‌های غرب علیه ملت ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی قادر است تمامی تهدیدات فرا روی  را به فرصت تبدیل کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با یادآوری سالهای آغازین دفاع مقدس افزود: کشور ما در ابتدای جنگ حتی برای "مهمات توپخانه" نیز خودکفا نبود، اما امروز در تولید موشکهای زمین به زمین و ساحل به دریا، انواع هواپیماهای بدون سرنشین، مهمات، توپها و رادارها به مرز خودکفایی رسیده و از آمادگی و توانمندی‌های مطلوبی برخوردار است.

سردار حاجی زاده در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط 33 سال گذشته به سر می‌برد، ابراز امیدواری کرد: شرایط آینده جهان به سمتی رود که نیازی به وجود ارتش‌ ها نباشد و با کم شدن شر حاکمان جور از سر مردم ،آنان نیز زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها