دبیرکل حزب موتلفه اعلام کرد:

تکرار حماسه 22 بهمن در12 اسفند

محمد نبی حبیبی با اشاره به حضور گسترده مردم در یوم‌الله 22 بهمن گفت: با این راهپیمایی مردم آمادگی خود را برای حضور حماسی در انتخابات مجلس اعلام و حماسه 22 بهمن را در 12 اسفند تکرار می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۷۰۵۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت با اشاره به دورنمای شرکت مردم در انتخابات مجلس اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند انشاءالله حضور مردم در انتخابات آینده دشمن شکن خواهند بود.

حبیبی با اشاره به بازتاب راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن در جهان تصریح کرد: دنیا پیام‌های مردم ایران را در 22 بهمن دریافت کرد. مردم از تهدیدها و تحریم‌ها عبور کرده و اثبات کردند که در برابر دشمنی‌ها حضور و حساسیت ویژه‌ای دارند.

وی ادامه داد: ما اطمینان داریم مردم برای نمایش اقتدار ملی در پای صندوق‌‌های رأی در انتخابات آینده حضور حماسی خواهند داشت.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به مشاهدات اسماعیل هنیه نخست‌وزیر قانونی ملت فلسطین در یوم‌الله 22 بهمن تأکید کرد: فریاد مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر آمریکا در روز 22 بهمن نشان داد ملت ایران در کنار ملت فلسطین ایستاده و شعار نه غزه نه لبنان، یک توهم و شعار تو خالی است.

حبیبی با اشاره به دیدار هینه با مقام معظم رهبری بیان داشت: تأکید هنیه بر اسلامی بودن انقلاب فلسطین و نیز عدم سازش با رژیم صهیونیستی و همچنین تاکید جغرافیایی فلسطین از بحر تا نهر نشان می‌دهد راهبردهای جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در خط مقدم مقاومت یک امر پذیرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها