رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون سراسری سال 91 این دانشگاه امشب به پایان می رسد و دوباره تمدید نخواهد شد.
کد خبر: ۴۵۲۳۹۱

 "عبدالله سجادی جاغرق" روز چهارشنبه گفت: داوطلبان آزمون سراسری پزشکی وغیرپزشکی سال 91 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 امشب، 28 دی ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: خرید اینترنتی کارت اعتباری ثبت نام نیز تا ساعت 24 امشب از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است.

سجادی خاطرنشان کرد: داوطلبان در آزمون سراسری رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد حداکثر می توانند 6 انتخاب، رشته علوم پزشکی 4 انتخاب و متقاضیان نظام پاره وقت نیز 4 انتخاب داشته باشند.

وی تعداد رشته محل های آزمون سراسری امسال را هشت هزار و 577 مورد عنوان کرد و گفت: با اضافه شدن 515 رشته محل جدید، این آمار نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش یافته است.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری این دانشگاه نیز همچون کنکور سراسری به میزان 25 درصد و به صورت مثبت در قبولی داوطلبان، تاثیر داده می شود، گفت: برای آن دسته از داوطلبانی که سوابق تحصیلی آنها تا زمان ثبت نام آماده نباشد مهلت مجددی در هفته اول اسفندماه برای ثبت نام درنظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود 350 تا 400 هزار نفر در آزمون سراسری سال 91 پذیرفته می شوند و نتایج نهایی داوطلبان این آزمون در نیمه دوم شهریورماه 91 اعلام می شود. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها