قائم مقام صندوق رفاه خبر داد:

پرداخت وام مسکن به دانشجویان

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت وام مسکن به تمامی متقاضیان دانشگاه‌های کشور در روزهای آتی خبر داد و گفت: تاکنون به تمامی درخواست‌ دانشجویان برای وام ودیعه مسکن مجردی و متاهلی پاسخ داده ایم.
کد خبر: ۴۵۲۰۶۶

 منصور حبیب پور گودرزی روز دوشنبه در نشست مشترک معاونان دانشجویی و فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌ها، با اشاره به وام شهریه دانشجویان، گفت: وام شهریه دانشجویان در نیمسال دوم سال جاری نسبت به بهمن‌ سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

گودرزی از ارائه وام زیارتی دانشجویان و دانشگاهیان به صورت متمرکز خبر داد و گفت: قصد داریم درخواست های این نوع وام از طریق معاونت فرهنگی وزارت علوم، به صندوق رفاه ارائه شود.

وی درباره تغذیه دانشجویان، یادآور شد: تمامی مقدمات برای امر تغذیه در دانشگاهها فراهم شده است تا پس از اتمام ترم تحصیلی، دانشگاه‌هایی که برای وام تغذیه ثبت‌نام کرده‌اند به صندوق رفاه ارجاع داده شوند.

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به گلایه دانشگاه‌ها مبنی بر میزان یارانه‌ها و آمار اشتباهی که از تعداد دانشجویان، ارائه می شود، گفت: در صورتی که دانشگاهی در میزان آمار دانشجویان خود با مشکل مواجه است باید این موضوع را با معاونت آموزشی حل کند.

وی گفت: برخی دانشگاهها اعلام کرده اند که هزینه تمام شده قبل از برون‌سپاری در مواقعی متفاوت و در مواردی بیشتر است. برای کاهش هزینه‌ها 10 نوع قرارداد که دانشگاه‌ها در آن موفق بودند، در اختیار دبیران مناطق قرار داده می‌شود تا از این قراردادها استفاده کنند.( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها