ماموران انتظامی شهرستان کرج در حین گشت زنی در نیمه های شب به دو نفر که به طرز مشکوکی در اطراف منازل مسکونی و خودروها پرسه می زدند مشکوک شده که پس از دستگیری آنها ، متهمان پرده از راز 30 فقره سرقت برداشتند .
کد خبر: ۴۵۱۵۲۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ «مهدی یارندی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در تشریح این خبر اظهار داشت : ماموران انتظامی کلانتری 19 باغستان در حین گشت زنی در نیمه های شب گذشته در منطقه باغستان کرج بودند که به شخصی که به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن در اطراف منازل مسکونی و خودروها بود مشکوک شدند .

وی در ادامه گفت : ماموران پس از تحت نظر قرار دادن رفتارهای این فرد در یک فرصت مناسب و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه اسلحه و یک عدد سوئیچ خودرو کشف و ضبط شد .

سرهنگ یارندی افزود : در فاصله چند متری از محل دستگیری ، یک دستگاه خودرو پراید پارک شده و فرد دیگری نیز در داخل خودرو نشسته بود که به محض رویت ماموران سعی در مخفی کردن خود داشت که از سوی ماموران روئیت شده و وی نیز دستگیر و طی استعلام از پلاک خودرو مشخص شد که خودرو دو روز قبل از منطقه شاهین ویلا به سرقت رفته است ، بنابراین متهمان دستگیر شده به همراه خودرو سرقتی جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

یارندی خاطر نشان ساخت : در بازجویی های تکمیلی از متهمان مشخص شد که آنها از اراذل و اوباش منطقه باغستان می باشند و تاکنون 2 بار به دلیل شرارت و درگیری به زندان رفته اند.

ماموران انتظامی در ادامه تحقیقات با هماهنگی مقام قضایی پس از بازرسی از محل سکونت متهمان ، تعدادی مدارک شناسایی ، کارت عابر بانک ، بیمه نامه خودرو ، 5 قبضه قمه بزرگ و کوچک و بسیاری اموال سرقتی دیگر را کشف و ضبط کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز بیان داشت : متهمان در مواجهه با شواهد و مستندات موجود هنگامی که چاره ای جز اعتراف نداشتند به جرم خود مبنی بر سرقت از خودرو و منازل مسکونی اعتراف کرده و اذعان داشتند که در 3 ماه گذشته تا کنون به 8 فقره سرقت خودرو ، 15 فقره سرقت داخل خودرو و 7 فقره سرقت به عنف که جمعا 30 فقره سرقت می باشد پرداخته اند .

گفتنی است متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویال مراجع قضایی شده و تا کنون 5 نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش جهت شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد .

سرهنگ یارندی در توصیه به شهروندان در خصوص اینکه سارقان همیشه در کمین هستند و از هر فرصتی و با روشهای مختلف برای رسیدن به نیات خود استفاده می کنند از آنها خواست : با مجهز نمودن خودرو و منزل خود به انواع تجهیزات ایمنی فرصت سوء استفاده سارقان را از آنها بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها