چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ری بعد از ظهر سه شنبه با حضور نسرین سلطان خواه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۵۳۷۸

همچنین در این مراسم رضا حافظی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، جعفر فرجی فرماندار ری، امان الله عباسی مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران، رحیم زمانی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، معاونین فرماندار، مسوولان و جمعی از مدیران شهرستان ری حضور داشتند.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ری در این مراسم گفت: این شهرستان با چهار ناحیه آموزش و پرورش دارای 475 مدرسه و 106 هزار و 31 دانش آموز است.

هادی موجانی افزود: با توجه رشد 6/1 درصدی جمعیت شهرستان، این منطقه به 55 مدرسه دیگر نیاز دارد.

وی با اشاره به تخریب و بازسازی 56 مدرسه شهرستان اظهار کرد: علاوه بربازسازی این تعداد واحد آموزشی، مدارسی در سطح شهرستان ری با قدمت بالای 40 سال هنوز وجود دارد که نیاز به بازسازی و بهسازی دارند.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان ری نیز در این مراسم گفت: ظرف مدت پنج سال 60 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز شهرستان ساخته شد؛ به این معنی که در هر ماه یک مدرسه توسط این افراد خیر ساخته شده است.

جعفر فرجی همچنین خاطر نشان کرد: برخی افراد با پایان عمر، پرونده زندگیشان بسته می‌شود اما برخی کارها موجب ماندگاری و زنده ماندن نام فرد در یادها و خاطرها می‌شود که یکی از این کارها کمک به دانش آموزان و ساخت مدرسه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها