مالباختگان به نیروی انتظامی بروند

انهدام باند بزرگ سارقان خودرو

فرمانده نیروی انتظامی استان تهران و البرز گفت: باند سارقان خودرو و جاعلان نمره خودرو توسط پرسنل نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۱۵۰۳۸

به گزارش مهر، سردار علیرضا اکبرشاهی صبح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در مقر فرماندهی نیروی انتظامی استان تهران و البرز اظهار داشت: نیروی انتظامی در آخرین عملیات های خود موفق به دستگیری و انهدام باند سارقین خودرو و جعل سند نمره خودرو شد.

وی یادآور شد: در مجموع این عملیات ها 70 دستگاه خودرو از قبیل پژو ، پراید ، ماکسیما، زانتیا و پژو 405 از سارقان و جاعلان کشف و ضبط شده است.

دستگیری سه مالخر

وی عنوان کرد: همکاران در نیروی انتظامی با انجام چند عملیات متفاوت در حوزه آگاهی اقداماتی داشتند که حاصل آن تلاش ها این کشفیات و دستگیری 15 نفر بوده است که سه نفر از آنها مالخر بوده اند.

اکبرشاهی ابراز کرد:  1400 قطعه دستگاه گیرنده ماهواره که قاچاق از طرف کشورهای معاند وارد کشور شده اند که این افراد طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان تهران و البرز بیان کرد: باند دیگری مبادرت به جعل سند نمره خودروها می کردند که از رئیس این باند که در مخفیگاه به سر می برد یک خودرو زانتیا که سرقتی بود و یک اسلحه کمری کشف شد.

وی افزود: با دستگیری این فرد و جستجو و تلاش پلیس این فرد، دو نفر از دستیاران خود را معرفی کرد که دستگیر شدند.

اکبرشاهی گفت: مقداری نیز مشروبات الکلی که برای مصرف این افراد بود از محل مخفیگاهشان کشف شده است و شیوه کار افراد به این طریق بوده که خودروهای تصادفی را به قیمت ارزان خریداری می کردند و سپس قطعات خودروهای سرقتی را روی آن سوار می کردند و در استان های دیگر به فروش می رساند.

وی تصریح کرد: 18 نفر در کل در این عملیات دستگیر شدند و در پی آن با معرفی دیگر همکاران خود 15 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استانهای تهران و البرز افزود: با این دستگیری ها به سرقت 33 خودرو و 23 خودرو که در جاده ها رها کرده بودند اعتراف کردند و27 دستگاه را به افراد فروخته اند و27 دستگاه دیگر را رها کرده اند.

وی بیان کرد: پرونده این سرقت ها در نیروی انتظامی همچنان باز است و سارقین که سابقه دار هم هستند، قبلا توسط نیروی انتظامی دستگیر شده اند و در زندان نیز به سر می برند.

سردار اکبر شاهی از کسانی که به دام این سارقان افتاده اند تقاضا کرد به نیروی انتظامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها