بعد از استقبال از قسمت‌های قبلی این سریال، سری جدید با حضور بازیگران قبلی ساخته می‌شود

«باجناقلار» باز هم به تلویزیون می‌آیند

سری سوم سریال «باجناقلار» به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران در 26 قسمت 35 دقیقه‌ای بتازگی در مرکز آذربایجان غربی جلوی دوربین رفته است. پیران در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این مجموعه 3 ماه پیش تولید داشته و با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، پنج ماه و نیم تصویربرداری آن طول خواهد کشید.
کد خبر: ۴۰۷۲۱۳

وی از تدوین همزمان این سریال خبر داد و اظهار امیدواری کرد‌ تا قبل از بهمن امسال این سریال آماده پخش شود.

کارگردان این سریال با بیان این ‌که هر قسمت از این مجموعه، داستانی مجزا دارد تصریح کرد: با بازگشت قاسم از تهران به ارومیه، پس از سال‌ها دوباره هر سه باجناق دور هم جمع می‌شوند و قاسم و صمد بعد از ماجراهایی خانه مشترک می‌خرند و رشید به جهت تجدید بنای خانه خود، به خانه پدرزن اسباب‌کشی می‌کند. این آغاز ماجراها و اتفاقات این سری از سریال باجناق‌هاست که طی روند سریال در هر قسمت اتفاق جدیدی می‌افتد از جمله رشید، قاسم را جهت شرکت در انتخابات شورای شهر تشویق می‌کند یا در قسمتی دیگر هر سه باجناق در یک مسابقه تلویزیونی شرکت می‌کنند که اتفاقات جالبی رخ می‌دهد.

ساخت مجموعه ای با دو زبان آذری و فارسی

وی با بیان این ‌که تولید این مجموعه به 2 زبان آذری و فارسی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: نسخه فارسی آن برای پخش از شبکه‌های سراسری و نسخه آذری آن برای پخش از شبکه استانی مرکز آذربایجان غربی و سایر مراکز آذری زبان تدارک دیده شده است.

پیران افزود: باجناقلار 3، دارای 114 لوکیشن است که لوکیشن اصلی آن خانه جمشید (پدر خانم) است. همچنین در سری جدید شهرهای مختلف، مناطق گردشگری و دیدنی استان نیز به تصویر کشیده می‌شود.

کارگردان این مجموعه، استقبال خوب مردم از سری‌های قبلی باجناقلار و نیز تاکید ریاست سازمان صداوسیما را باعث ساخت سری سوم عنوان کرد و گفت: امید، آگاهی، همدلی و صمیمیت از پیام‌های این مجموعه است که سعی شده علاوه بر ویژگی‌های بومی به مسائل مختلف جامعه و خانواده‌ها با زبان طنز اشاره شود.

وی درباره انتخاب بازیگران این سریال هم گفت: با توجه به سیاست سازمان، از این مجموعه از بازیگران بومی و بازیگران قبلی استفاده شده است.

شکرنیا، مدیرکل مرکز آذربایجان غربی هم با اشاره به استقبال بینندگان در مجموعه‌های قبلی باجناقلار، این مجموعه را از سریال‌های ماندگار عنوان کرد و ادامه داد: انگیزه، علاقه، تعهد کاری و ایفای نقش دقیق از سوی بازیگران در تحقق اهداف تولید از اصلی‌ترین عوامل موفقیت سری قبلی این مجموعه بوده است.وی خاطرنشان کرد: چون برنامه‌های نمایشی حرف اصلی رسانه‌های دیداری را می‌زند و اکثریت مخاطبان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، باید سعی شود مجموعه‌های نمایشی پیام و الگوسازی مناسب برای تقویت هویت ملی و منطقه‌ای و گسترش ارزش‌های والای اسلامی را داشته باشد.

در این سریال تلویزیونی بازیگرانی چون هاشم چاووشی، رحیمه بهزادی، جمال ذوالقدر، عفت مهپور، مقصود حسنی، فاطمه شکری، هیوا محسنی، قاسم محمدزاده، پریا برزگر، مسعود یکانی، سیمین شکوهی، کیوان مظاهری، شریفی، شیلا نوری و بهزاد فرشباف به ایفای نقش می‌پردازند.

در ساخت این سریال بیژن رحمتی (مدیر تصویربرداری)‌، امیر نجفی (صدابردار)‌، میترا بابک (طراح صحنه و لباس)‌، جلیل اسماعیل‌زاده (مدیر تولید)‌، بهنام رضازاده (برنامه‌ریز)‌ و اکبر پیران (تهیه‌کننده)‌ همکاری می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها