کی‌روش:

تیم امید موفق نشود تقصیر ما نیست

سرمربی تیم ملی کی‌روش در پاسخ به این سؤال که عدم سفر امید به اوکراین چقدر در بازی‌های ایران و عراق در آینده تأثیر خواهد داشت، گفت: این مساله را در آینده خواهید دید. امیدوارم که تیم ایران موفق شود ولی اگر موفق نشد مردم بدانند که تقصیر از ما نبوده است
کد خبر: ۴۰۶۳۳۹

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش که امروز در تمرین تیم امید حاضر شده است، در جمع خبرنگاران که در مورد تیم امید از او پرسیدند اظهار داشت: ما از لحاظ امکانات و برنامه‌ریزی پیشرفت خوبی داشتیم و زمین هم نسبت به گذشته مناسب‌تر شده است. امکانات بسیار بهتر شده است. مربیان خوبی هم آورده‌ایم. با این حال اکنون تیم امید نباید اینجا باشد و در تهران تمرین کند. ما با باشگاه‌ها و فدراسیون هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و خوشحالیم که آنها با ما همکاری کردند اما از اینکه تیم امید نتوانسته به اوکراین برود بسیار متأسف و ناراحت هستم.

وی ادامه داد: مهمترین چیز برای یک تیم آن است که بازیکنان را در اختیار داشته باشد. اگر بازیکنان در دسترس نباشند نمی‌توانیم به تیم کاملی دست پیدا کنیم. ما بازیکنان را لازم داشتیم تا در اوکراین حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی تأکید کرد:‌ اگر فوتبال ایران می‌خواهد پیشرفت کند همه باید کمک کنند تا یک تیم کاملی داشته باشیم. من به اینجا آمده‌ام تا فوتبال ایران را دگرگون کنم اما حاضر نیستم خودم تغییر کنم و عوض شوم. همه مسئولان باید کمک کنند تا تیم امید موفق شود. امیدوارم نرفتن تیم امید به اوکراین برای آخرین بار باشد که اتفاق می‌افتد. همه باید کمک کنیم تا تیم ملی به موفقیت برسد.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که عدم سفر امید به اوکراین چقدر در بازی‌های ایران و عراق در آینده تأثیر خواهد داشت، گفت: این مساله را در آینده خواهید دید. امیدوارم که تیم ایران موفق شود ولی اگر موفق نشد مردم بدانند که تقصیر از ما نبوده است و ما هر کاری که از دستمان برمی‌آمد و لازم بود انجام داده‌ایم. همه باید کمک کنند. امیدوارم این اتفاق درسی باشد برای ما و در آینده تکرار نشود زیرا برای اعتبار و حیثیت فوتبال ایران نیز این مسئله خوب نیست. این اشتباه نباید دیگر رخ دهد زیرا به اعتبار فوتبال ایران لطمه می‌زند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها