قابل توجه دواطلبان دانشگاه پیام نور

آزمون های فراگیر فردا برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که آزمون های فراگیر کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) و کارشناسی ارشد سال 1390 دانشگاه پیام نور فردا - 30 اردیبهشت ماه - برگزار می شود.
کد خبر: ۴۰۳۵۸۶

حسین توکلی در گفت و گو با ایرنا، شمار داوطلبان شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی پیام نور در سال جاری را 137 هزار و 34 نفر شامل 65 هزار و 158 نفر زن و 71 هزار و 876 نفر مرد، اعلام کرد و افزود: این داوطلبان در 35 کدرشته امتحانی در 74 شهرستان مختلف کشور به رقابت می پردازند.

وی افزود: شروع فرآیند برگزاری آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از ساعت هشت صبح آغاز می شود و درهای ورودی حوزه های امتحانی راس ساعت هفت و 30 دقیقه بسته خواهد شد لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حاضر باشند. به هر یک از داوطلبان این آزمون در هر یک از رشته های امتحانی یک دفترچه آزمون حاوی آزمون عمومی و اختصاصی داده خواهد شد که داوطلبان باید در مدت مشخص شده به سوالات پاسخ دهند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه شش هزار و 805 نفر نیز برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) پیام نور امسال ثبت نام کرده اند، تصریح کرد که این تعداد شامل، چهار هزار و 46 نفر زن و دو هزار و 759 نفر داوطلب مرد هستند که در 10 کدرشته امتحانی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گفته توکلی ، آزمون های فراگیر کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد سال 1390 پیام نور در 31 شهرستان مختلف کشور شامل 30 شهرستان مرکز استان و شهرستان بابلسر در مازندران به طور همزمان از ساعت 15 روز جمعه، سوم خردادماه برپا می شود.

وی اظهار داشت: درهای ورودی حوزه های امتحانی راس ساعت 14 و 30 دقیقه بسته خواهد شد لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حاضر باشند.

توکلی از رقابت 102 هزار و 988 داوطلب برای شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 90 پیام نور خبر داد و گفت که این داوطلبان شامل 46 هزار و 288 نفر زن و 56 هزار و 700 نفر مرد هستند که در آزمون 76 کدرشته امتحانی شرکت خواهند کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در هر یک از آزمون های فراگیر کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد به سوالاتی که اشتباه پاسخ داده شود نمره منفی منظور نمی شود و اگر به یک سوال چند پاسخ داده شود همه پاسخ ها غلط محسوب شده اما نمره منفی در نظر گرفته نمی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها