تله فیلم خاطره گمشده در گیلان به اتمام رسید

فیلم تلویزیونی خاطره گمشده به کارگردانی شهرام بابا پور و تهیه کنندگی مصطفی علمی فرد و محمد رضا شریفی در سیمای مرکز گیلان آماده نمایش شد.
کد خبر: ۳۹۸۲۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، محمد رضا شریفی در گفتگو با سایت معاونت امور مجلس و استانهای صدا و سیما گفت: این تله فیلم را سیمای مرکز گیلان با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثار گران استان گیلان تهیه کرده است.

وی در خصوص داستان این فیلم تلویزیونی گفت: فرشته فرزند شهیدی است که به تازگی معلم یکی از روستا های در استان گیلان شده است او در ارتباط با مریم ( یکی از شاگردان کلاسش) که 8 ساله است دچار مشکل می شود و به او سخت می گیرد تا او به درس توجه بیشتری کند، فرشته از مسائل خانوادگی مریم بی اطلاع است و نمی داند که مریم در فراغ و نبودن پدر دچار بحران شده و زمانی متوجه این مسئله می شود که پدر مریم که جانباز شیمیایی بوده به شهادت رسیده است.

شریفی با اشاره به اینکه این فیلم تلویزیونی به مدت 30 روز درتهران و گیلان پیش تولید داشته است ابراز داشت: فیلم تلویزیونی خاطره گمشده در روستاهای تالش به مدت 40 روز تصویربرداری شده است.

وی با بیان اینکه تمام بازیگران این پروژه از بهترین های استان گیلان انتخاب شده و از چهره های ملی گیلانی هم استفاده شده است، ابراز داشت: هم اکنون تدوین و صدا گذاری و همچنین مراحل فنی و تکمیلی کار نیز به پایان رسیده و جهت پخش از شبکه های سراسری تحویل گردیده است. 

شریفی در خصوص دلایل تولید این فیلم تلویزیونی گفت: همسو با سیاست های افق رسانه در راستای امید بخشی و تولید آثار ارزشی و همچنین تاثیر حضور معنوی روح ایثار و عطر جاری شهدا در جامعه، برشی از زندگی ساده و بی ادعای سه نسل از خانواده های شهدا جانبازان وایثارگران به تصویر کشیده شده تا ارتباط این مهم برای مخاطب بیش از بیش لمس شود.

وی اضافه کرد: این داستان با آمیختگی فرهنگ و فلکلور گیلان به نوعی معرف حضور فرزندان غیور گیلان زمین را در حماسه دفاع مقدس وعشق مردم این خطه در حفظ ارزشهای معنوی تولید شده است.

بازیگران: نیلوفر پور مهدی ، بهنام قربانی ، عاطفه صرفه جو، عارفه صفر زاده ، شهرام جعفری ،فاطمه علی پرست ، سیده مینا هاشمی ، پارمیدا مشتاقی، علی رضا باقر بیگی... و با حضور فرج الله گل سفیدی. 

عوامل تولید عبارتند از:نویسنده : بهاره حقیقی، کارگردان : شهرام بابا پور ، تهیه کننده گان : مصطفی  علمی فرد  و محمد رضا شریفی ، مدیر تولید و برنامه ریز : مهدی مهر نیا ، مدیر تصویر برداری : حمید رضا ملکوتی ، صدا بردار : حسن امینی یکتا، طراح چهره پردازی : علیرضا باقر بیگی ، موسیقی : شهاب آزادی وطن، دستیار کارگردان : بهزاد طالبی ، مهدی رمضانی ، تدوین : مهدی مهر نیا ، مجری طرح :‌ شرکت صوتی وتصویری سروش (دفتر گیلان) ، طراح صحنه ولباس : امیر حسین غلامی ، مشاور تهیه : فرزاد معتمدی .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها