نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از نقطه نظرات فنی و دانش کارلوس کرش در تیم فوتبال بانوان نیز استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۹۴۵۳۸

فریده شجاعی در گفت و گو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: در نظر داریم تا از تجربیات و دانش فنی سرمربی پرتغالی تیم ملی در برنامه‌ریزی تمرینات و نحوه آماده سازی تیم فوتبال بانوان که خود را برای مرحله دوم مسابقات مقدماتی المپیک آماده می کند، استفاده کنیم.

شجاعی تصریح کرد: بخشی از خواسته‌های فدراسیون فوتبال از کارلوس کرش، استفاده تئوری از دانش این مربی طراز اول دنیاست و در این راستا فوتبال بانوان نیز در بخش‌های مختلف می تواند از توانایی‌های این مربی صاحب نام که با هزینه بالایی به فوتبال ایران آمده بهره برداری کند.

وی یادآور شد: درصدد هستیم تا تعدادی از مربیان تیم‌های ملی و باشگاهی در دوره‌های کوتاه مربیگری و طراحی تمرینات زیر نظر کارلوس کرش تحت آموزش قرار بگیرند و با شیوه‌های مدرن تمرینی و تاکتیکی آشنا شوند.

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در خصوص ترکیب کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان اظهار داشت: با توجه به فاصله کوتاهی که تا مرحله دوم مسابقات مقدماتی باقی مانده تصمیمی برای تغییر کادرفنی نداریم ضمن اینکه این کادر فنی در مرحله اول شایستگی‌های خود را نشان داد و صعود به مرحله دوم حاصل زحمات همین کادر فنی بود.

شجاعی درخصوص شانس ایران برای صعود از مرحله دوم مسابقات مقدماتی گفت: بهرحال ایران با حضور تیم های تایلند، ازبکستان، اردن و ویتنام در گروه سختی قرار گرفته و کار دشواری برای صعود از این گروه دارد ولی با این وجود ناامید نیستیم و برای صعود از این گروه نهایت تلاش‌مان را بکار خواهیم گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها