از میان نامه ها

چرا چهره زشت را معرفی نکردید؟

2 بار در تماس تلفنی برای صفحه زشت و زیبا، یک چهره زشت را معرفی کردم، اما ترتیب اثر ندادید. دلایلی که آوردید به نظرم قانع‌کننده نیامد. من برای اثبات زشتی کار همسر سابقم، دلایل و مدارک کافی دارم، چرا ترتیب اثر نمی‌دهید. پروانه. م ـ کرج
کد خبر: ۳۸۵۰۵۴

تپش‌محله ـ خواننده گرامی همان طوری که خود اشاره کرده‌اید، در هر دو باری که تماس تلفنی گرفتید، توضیح دادیم که تپش به عنوان یک رسانه عمومی وقتی می‌تواند به درج خبر یا مطلبی بپردازد که صحت آن از نظر قانونی تایید شده باشد.

بجز این، نه‌تنها تپش که یکی از ضمائم روزنامه جام‌جم است، بلکه دیگر روزنامه‌ها و نشریات و حتی رادیو و تلویزیون مجاز به نشر هر اتفاق و پدیده‌ای هرچند واقعی و قانونی نیستند، مگر آن که آن پدیده دارای ارزش‌های خبری فراگیر باشد و چاپ آن دربرگیرنده هشدار و عبارت آموزشی باشد، بویژه در مواردی چون طلاق که پدیده‌ای رایج و مکرر بوده و هست.

هیچ رسانه‌ای مجاز نیست مسائل و مشکلات درون خانوادگی یک زوج را منتشر کند، مگر آن که اولا آن زوج راضی به انتشار ماجرای خود باشند، ثانیا منع قانونی نداشته و همه اینها عناصر ویژه‌ای است که باید اهمیت داشته باشد؛ عناصری مثل عجیب و نوظهور بودن رویداد و همذات‌پنداری با رویداد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها