هفته گذشته را باید به نام صنعت بازی‌های موبایل مهر زد چرا که سرشار از اخبار مرتبط با دستگاه‌های بازی‌های موبایل بود. سونی، نینتندو و احتمالا RIM از این هفته استارت زده‌اند تا در آینده‌ای هر چه سریع‌تر دستگاه‌های جدید خود را عرضه کنند.
کد خبر: ۳۸۴۴۶۲

گوگل آخرین اطلاعات سیستم‌عامل آندروید 3 معروف به Honeycomb را عرضه کرد و یک لوگوی جدید برای این سیستم‌عامل به ثبت رساند.

با عرضه گوشی آیفون از سوی ورایزن، AT&T احساس خطر کرده و برای رقابت مجبور به ایجاد طرحی برای نامحدودسازی اتصال اینترنت 3G شده است.

قرار است بازی پرطرفدار Dead Space2 در سال 2011 منتشر شود.

ناسا به نخستین نتایج خود برای پرواز ماورای صوت دست یافته است تا بتواند روزی سفرهای روزمره را با سرعت ماوراصوت انجام دهد.

بازی مشهور Angry Birds تبدیل به یک سریال انیمیشن با همین نام خواهد شد. سازندگان این بازی به این نتیجه رسیده‌اند که هر فیلمی‌ که از روی بازی ساخته‌اند، به نوعی پرطرفدار و پرفروش بوده‌است و از این رو سعی دارند مرغ‌های عصبانی خود را وارد تلویزیون نیز بکنند. همچنین یک هکر موفق شده است این بازی را برای کنکت مایکروسافت پورت کند و کنترل پرنده‌ها از طریق این دستگاه نیز ممکن باشد.

پاناسونیک نیز سری جدیدی از دوربین‌های خود را عرضه کرده است که همگی با قابلیت‌های اچ دی، زوم و فیلمبرداری سه‌بعدی عرضه می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها