مشاور عالی فرمانده کل ارتش:

نیروی هوایی دست متجاوزان را قطع می‌کند

مشاور عالی فرمانده کل ارتش گفت: نیروی هوایی با داشتن جوانان باانگیزه و معتقد، دست متجاوزان به کشور را قطع و خلیج فارس را محل دفن دشمنان خواهد کرد.
کد خبر: ۳۸۴۰۶۴

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ تورج دهقان زنگنه روز دوشنبه در مراسم تجلیل از همافران نیروی هوایی ارتش ، ‌اظهار داشت: ولایت پذیری نیروی هوایی عاملی بود تا امام در وصف این نیرو فرمودند:«شما السابقون السابقون هستید».

فرمانده آشیانه جمهوری اسلامی ایران با یاد آوری روز تاریخی ورود حضرت امام به میهن گفت: در آن روز که فرودگاه بسته بود و امکانی در اختیار ستاد استقبال قرار نمی گرفت، همافران آشیانه بودند که اعتصاب فرودگاه را شکستند و پلکان مخصوصی که امام را پیاده کند در اختیار ایشان گذاشتند. هیچ کس به جز نیروی هوایی در لحظه ی ورود امام نبود و ستاد مردمی استقبال از امام را به فرودگاه راه نمی دادند.

سرتیپ دهقان زنگنه با اشاره به انتقال امام با بالگرد به بهشت زهرا توسط خلبانان این یگان افزود: اقدام همافران در روز 12 بهمن ماه آن سال باعث شکل گیری حرکت عظیم نیروی هوایی در 19 بهمن شد و این گونه کمر طاغوت را شکستند.

وی بیان داشت: امروزه همان بیعتی که 32 سال قبل با امام بسته شد ادامه دارد و تا ظهور امام زمان (عج) تداوم خواهد داشت.

در این جلسه از فرماندهان سابق آشیانه جمهوری اسلامی و خلبانان بالگرد حامل حضرت امام از مهرآباد به بهشت زهرا توسط رییس دفتر مقام معظم رهبری تجلیل به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها