با اختصاص 7 میلیارد تومان

باند فرودگاه سبزوار بهسازی می‌شود

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 7 میلیارد تومان اعتبار برای تسهیل باند فرودگاه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۸۶۷

به گزارش فارس از مشهد،‌ علی بروغنی عصر امروز در جمع خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: این اعتبار برای آسفالت و زیر‌سازی باند فرودگاه ویژه پروازهای غول پیکر از سوی معاون راهبردی برنامه و بودجه ریاست جمهوری اختصاص داده شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این مسئولان شرکت هواپیمایی کشوری برای تجهیز فرودگاه سبزوار به امکانات مورد نیاز، قول کمک اعتبار 200 میلیون تومانی را داده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: فرودگاه سبزوار در هفته چهار روز پرواز دارد و به صورت 24 ساعته فعال است.

بروغنی با اشاره به پرواز حجاج و عتبات عالیات از این فرودگاه بیان داشت: امیدواریم تا سازمان هواپیمایی و حج و زیارت هر چه سریع‌تر بحث اعزام زائران به حج عمره و عتبات عالیات را از فرودگاه سبزوار عملیاتی کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر این اقدام هر چه سریع‌تر انجام شود فرودگاه شهرستان سبزوار به فرودگاه پشتیبان برای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد تبدیل می‌شود.

وی اظهار داشت: در صورت تحقق این امر زائران شهرستان‌های نیشابور، خلیل‌آباد، جوین، جغتای و بردسکن می‌توانند برای انجام پروازهای خود از این فرودگاه اعزام شوند.

بروغنی تصریح کرد: اگر در این بین به علت بدی آب و هوا و نقص فنی هواپیماهایی که از تهران و یا اصفهان به فرودگاه شهیدهاشمی‌نژاد مشهد پرواز می‌کنند نتوانند در فرودگاه مشهد سکو بگیرند به جای برگشت می‌توانند در فرودگاه سبزوار بنشینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها