سرهنگ البرزی:

برخورد کامیون و پراید ، قربانی گرفت

معاون عملیات پلیس‌راه کشور با اعلام بارش برف و باران در برخی جاده‌های کشور، توجه نکردن به جلو را بیشترین علت وقوع تصادفات در 24ساعت گذشته اعلام کرد.
کد خبر: ۳۸۲۹۷۲

سرهنگ پرویز سیاح البرزی ، در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته 26 درصد از تصادفات به شکل واژگونی و 8درصد دیگر نیز مربوط به برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده رخ داده است.

وی درباره علل وقوع حوادث جاده‌ای نیز خاطر نشان کرد: توجه نکردن به جلو با 23 درصد، تخطی از سرعت مطمئنه با 21 درصد و انحراف به چپ با 20 درصد از بیشترین علل وقوع تصادفات در شبانه‌روز گذشته است.

البرزی افزود: تصادف یک دستگاه کامیون هیوندا با خودروی پراید در کیلومتر 40 محور گنابه به دیلم در استان بوشهر که در ساعت 8 صبح روز گذشته رخ داد، منجر به کشته‌شدن دو تن و زخمی شدن دو تن دیگر شد. علت وقوع این تصادف انحراف به چپ از سوی کامیون هیوندا گزارش شده است.

وی درباره وضعیت راه‌های کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر اکثر محورهای استان همدان، محور سیرجان استان کرمان، محور قزوین‌ـرشت، گردنه قلاده در ایلام و محور اسالم به خلخال، بارش برف وجود دارد.

سرهنگ سیاح‌ البرزی افزود: اکثر محورهای استان‌های لرستان، فارس، کرمانشاه و بوشهر و محور گهگم در هرمزگان نیز با بارش باران روبرو است.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور توصیه کرد: مردم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم پس از بررسی وضعیت وسایط نقلیه، پربودن باک سوخت و به همراه داشتن تجهیزاتی همچون زنجیر چرخ یا لاستیک یخ‌شکن با احتیاط سفر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها