مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران شرایط استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه جهیزیه آسان صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران را اعلام کرد. محمدنبی مطلبی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که تسهیلات قرض‌الحسنه جهیزیه آسان صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران حداکثر مبلغ 30 میلیون ریال اعتبار خرید جهیزیه آسان است، اظهار کرد: هر دانشجو می‌تواند با ارائه مدارک لازم و پس از سپری شدن مدت انتظار، یکبار طبق ضوابط از آن استفاده کند.
کد خبر: ۳۸۰۰۹۶

وی با تاکید بر این‌که این وام ویژه دانشجویان است، تصریح کرد: تخصیص این وام حداکثر تا 24 ماه بعد از تاریخ عقد امکان‌پذیر است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران با بیان این‌که این وام به دانشجویان ترم آخر تعلق نمی‌گیرد، اضافه کرد: در صورتی که هر دو زوج دانشجو باشند، این وام به یکی از زوجین تعلق می‌گیرد. مطلبی با اشاره به شرایط وام گیرنده جهت اخذ وام قرض‌الحسنه جهیزیه آسان دانشجویی، گفت: فرد باید دانشجوی یکی از دانشگاه‌های واقع در محدوده شعبه مورد نظر و مورد تایید مسوول شعبه باشد، همچنین افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز به مبلغ 200 هزار ریال در یکی از شعب موسسه و نداشتن بدهی فعلی غیر از تسهیلات ازدواج دانشجویی به صندوق یا سابقه بد حسابی قبلی از جمله شرایط وام گیرنده جهت اخذ وام قرض‌الحسنه جهیزیه آسان دانشجویی است.

وی ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه محل تحصیل به نام موسسه قرض‌الحسنه دانشجویان ایران، ارائه اصل و کپی کارت دانشجویی معتبر، ارائه دفترچه حساب وام‌گیرنده، ارائه پیش فاکتور خرید از موسسه جاوید، تکمیل فرم درخواست وام قرارداد اعطای تسهیلات، ارائه اصل سند ازدواج و کپی صفحات دوم و سوم و چهارم، ارائه اصل شناسنامه زوجین و کپی صفحات اول، دوم و سوم، ارائه چک برابر مبلغ وام، ارائه سفته برابر مبلغ وام از وام گیرنده را از جمله مدارک لازم برای دریافت وام عنوان کرد و افزود: چک باید بدون تاریخ و خط خوردگی و در وجه صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران باشد.

وی در خصوص شرایط ضامن‌ها برای دریافت وام، تصریح کرد: یکی از ضامن‌ها باید دانشجو و دیگری کارمند جهاد دانشگاهی یا کارمند رسمی، پیمانی دولت باشند، همچنین دارا بودن حساب سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز به مبلغ 50 هزار ریال در یکی از شعب موسسه، اصل و کپی کارت دانشجویی برای ضامن دانشجو و ارائه اصل و کپی کارت پرسنلی، حکم کارگزینی یا اصل و کپی آخرین فیش حقوقی و تعهد حسابداری برای ضامن کارمند و امضای قرارداد اعطای تسهیلات و ظهر وثیقه‌ها در محل صندوق از جمله شرایط دو نفر ضامن است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران با تاکید بر این‌که تسهیلات بر اساس قرارداد همکاری با گروه سرمایه‌گذاری جاوید و به صورت صدور حواله اعتباری برای خرید جهیزیه از آن گروه اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: باز پرداخت این وام حداکثر طی 30 ماه به صورت اقساط ماهانه یک میلیون ریال است که از یک ماه بعد از پرداخت تسهیلات آغاز می‌شود، همچنین مبلغ 2 درصد از کل تسهیلات طبق فرمول استاندارد بانک مرکزی به عنوان کارمزد، در زمان اعطای وام به صورت نقدی دریافت می‌شود.

وی گفت: وام‌گیرنده یک ماه پس از تسویه حساب وام می‌تواند موجودی حساب پس‌انداز خود را برداشت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها