فرماندار شهرستان بویراحمد گفت:در شهر یاسوج کمبود بیمارستان و مراکز درمانی وجود دارد اما با وجود کمبودهای که وجود دارد دو بیمارستان شهید بهشتی و امام سجاد(ع) و یک کیلنیک در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۳۷۸۹۲۹

پرویز رضایی در گفت وگو با ایسنا افزود:بخش زیادی از بیماران خاص و بیمارانی که نیاز به جراحی دارند به استانهای همجوار مراجعه می‌کنند که به کمبودها برمی‌گردد.

وی اظهار کرد:مسؤولان کشوری و استانی در زمینه راه‌اندازی بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج که از مصوبات دور اول سفر هیأت دولت است تلاش بیشتری کنند.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد:70دستگاه اتوبوس در سطح شهر یاسوج کار حمل و نقل و جابجایی مردم را انجام می‌دهند که بخشی از آنها فرسوده و از رده خارج شده‌اند.

رضایی تصریح کرد:یک هزار دستگاه تاکسی نیز در شهر یاسوج وجود دارد که از این تعداد 150 دستگاه فرسوده شدند و باید خودروی نو جایگزین آنها شود.

وی با بیان این مطلب که باید در ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاههای شهر یاسوج از سوی اتوبوسرانی بازنگری شود، ادامه داد:ازنظر خدمات رسانی برای حمل و نقل و جابجایی مردم در شهر یاسوج مشکلی وجود ندارد اما با توجه به اینکه کار ایاب و ذهاب دانشگاهها بوسیله سازمان اتوبوسرانی انجام می‌شود، نیاز است که بخش خصوصی کار ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاهها را انجام دهد که خدمات‌رسانی در این زمینه به مردم بهتر و شایسته‌تر شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد ابراز کرد: دانشگاه‌ها باید از بخش خصوصی برای ایاب و ذهاب دانشجویان خود استفاده کنند که سازمان اتوبوسرانی خدمات رسانی بهتری به مردم انجام دهد که موجب اشتغال نیز شود و ما با دادن تسهیلات لازم از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

رضایی عنوان کرد:در سفر سوم هیأت دولت به استان ایجاد راه‌آهن از اقلید-یاسوج-لردگان مصوب شد و کار امکان‌سنجی آن انجام شده که عملیات آن در سال 90 شروع می‌شود.

وی یادآور شد: 35 کیلومتر از محور یاسوج به دهدشت آسفالت شده اما با این روندی که پیش می‌رود، تا هنگام بهره‌برداری زمان زیادی می برد که امیدواریم که این محور به دلیل کمبود اعتبار نیز به سرنوشت محور یاسوج- بابامیدان گرفتار نشود.

فرماندار شهرستان بویراحمد اظهار کرد: این محور نیاز به توجه ویژه دارد؛ چرا که شهرستان بویراحمد، کهگیلویه و استان خوزستان را بهم متصل می‌کند.

رضایی گفت: بهره‌برداری از این محور در حمل و نقل کشور و استان، اقتصاد منطقه و استان تحول ایجاد می‌کند و بخش زیادی از استان کهگیلویه و بویراحمد از بن بست خارج می‌شود.

وی افزود: یک چهارم از مردم شهرستان بویراحمد که چیزی حدود 150 هزار نفر می‌شود، تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که امیدواریم دستگاه‌های مربوطه زمینه خودکفایی آنها را فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها