فردی که پس از دوستی با دختران جوان و جلب اعتماد آنها، با تعارف آبمیوه مسموم، پول و طلای آنها را به سرقت می‌برد، با تلاش ماموران پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه دستگیر شد.
کد خبر: ۳۷۸۹۲۴

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار کشوری، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درخصوص دستگیری خواستگار تقلبی در کرمانشاه گفت: در پی ارسال یک پرونده از کلانتری 22 کرمانشاه به آگاهی انتظامی استان مبنی بر اغفال و سرقت از خانمی جوان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران شعبه 5 اداره مبارزه با سرقت آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

کشوری درخصوص جزییات پرونده گفت: در تحقیقات از شاکی پرونده مشخص شد، متهم پس از آشنایی و دوستی با وی، به او قول ازدواج داده و حتی برای خواستگاری نیز به منزل آنها رفته است؛ اما روز حادثه با تعارف آبمیوه مسموم و بیهوش کردن وی، مبلغ 45 میلیون ریال پول نقدش را به سرقت برده و متواری شده است.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام پس از 5 ماه کار اطلاعاتی، متهم در یکی از پاساژهای شهر کرمانشاه شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: متهم که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت بود، در بازجویی‌های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشود و علاوه بر سرقت مذکور، به 20 فقره سرقت دیگر که به همین شیوه انجام شده است در نقاط مختلف کشور اعتراف کرد.

وی گفت: با تلاش و پیگیری‌های ماموران آگاهی، تاکنون 4 نفر دیگر از مالباختگان و فریب‌خوردگان پرونده نیز شناسایی شده و تلاش جهت شناسایی دیگر مالباختگان و روشن شدن سایر سرقت‌های احتمالی انجام شده توسط این سارق حرفه‌ای ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از والدینی که دارای فرزندان جوان و در سن ازدواج هستند، خواست هنگام انتخاب همسر برای فرزندانشان، آداب و سنن اسلامی را مدنظر قرار داده و با هوشیاری و انجام تحقیقات لازم، ضمن حفظ حرمت حریم خانواده خود، امکان هرگونه سوءاستفاده را از افراد ناباب و سودجو سلب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها