مرد سالخورده پس از درگیری با پسر جوانش که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر پیدا کرده بود، او را کشت. به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش ماموران کلانتری 140 باغ‌فیض از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از درگیری منجر به جرح جوانی در فرحزاد اطلاع یافته و پس از حضور در محل متوجه شدند جوان 31 ساله به نام رضا از سوی پدرش با چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. در پی این حادثه، مرد سالخورده به کلانتری انتقال یافت. جوان مجروح نیز بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جانش را از دست داد.
کد خبر: ۳۷۳۲۴۴

با گزارش جنایت به شعبه اول دادسرای جنایی، بازپرس شاهنگیان دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و متهم تحویل ماموران پلیس آگاهی شد.

اعتیاد

با شروع تحقیق از خانواده مقتول مشخص شد، رضا از 10 سال پیش به مواد مخدر اعتیاد داشته و در این مدت بارها از سوی پدرش (متهم) به مراکز درمانی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده، اما پس از مدتی کوتاه باز هم اعتیادش را از سر گرفته است.

با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیق از متهم آغاز شد که وی در ارتباط با قتل فرزندش گفت: 3 دختر دارم که ازدواج کرده‌اند و رضا تنها پسرم بود که با اعتیاد خود زندگی را برای من و مادرش به کابوس جهنم مبدل کرده بود.

وی افزود: بازنشسته یک شرکت دولتی هستم، از ابتدای سال 80 متوجه رفتارهای مشکوک پسرم شدم و زمانی به خود آمدم که او اعتیاد شدیدی به کراک (هروئین فشرده) پیدا کرده بود. متهم ادامه داد: چندین بار او را در مراکز ترک اعتیاد بستری کردم، حتی برایش خانه و مغازه خریدم اما او در منجلاب اعتیاد غرق شده بود و حتی پس از ازدواج، موادمخدر را به زندگی با دختری که با هزاران امید و آرزو به خانه‌اش آمده بود، ترجیح داد.

مرد سالخورده گفت: روز حادثه او همراه عمویش از خانه خارج شد تا یک مغازه موتورسازی اجاره کنند. پس از ساعتی برادرم با من تماس گرفت و گفت رضا به بهانه آوردن کلید مرا در این محل رها کرده است. پس از این تماس بشدت عصبانی شدم، می‌دانستم که او به قصد خرید موادمخدر برادرم را رها کرده است.

وی اضافه کرد: با عصبانیت عازم فرحزاد شدم و زمانی که از پله‌های یک باغ بالا می‌رفتم، او را دیدم که در حال مصرف کراک بود. رضا با دیدن من پا به فرار گذاشت و من نیز او را تعقیب کردم با هم درگیر شدیم که متوجه شدم او در دستش چاقو دارد.

متهم عنوان کرد: قصد داشتم چاقو را از دستش خارج کنم که در یک لحظه چاقو به پلوی او فرو رفت. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتیم و بعد هم خبردار شدم او جان باخته است.

متهم اضافه کرد: اعتیاد و موادمخدر تنها فرزند پسرم را از من گرفت. خدا لعنت کند کسی را که پای موادمخدر را به این مملکت باز کرد. با ثبت اظهارات متهم، بازپرس ویژه قتل تهران دستور قرار قانونی را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها