2 نفر که با دریافت 500 هزار تومان به صورت 2 خواهر در شهرستان میانه اسید پاشیده بودند، دستگیر شدند. این دو خواهر 18 و 21 ساله دقایقی پس از خروج از خانه از سوی 2 فرد اسیدپاش مورد حمله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۳۷۰۱۵۲

به گزارش «جام‌جم»، ماموران کلانتری 11 شهرستان میانه از طریق تماس مرکز پیام با اطلاع از این که 2 خواهر به نام‌های آرزو 21ساله و بهاره 18 ساله در یکی از خیابان‌های میانه مورد اسیدپاشی قرار گرفته و بشدت آسیب دیده‌اند، با عزیمت به محل حادثه 2 خواهر مجروح را به بیمارستان منتقل کردند. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط موضوع با دستور قضایی به پلیس آگاهی میانه ارجاع و تحقیق در این زمینه آغاز شد.

ماموران با عزیمت به بیمارستان، در تحقیق از 2 خواهر مصدوم متوجه شدند آنها از چندی پیش از سوی زنی 33 ساله به نام فاطمه دائم تهدید شده‌اند.

در پی این اظهارات، ماموران در مرحله بعدی با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آوردند، فاطمه را شناسایی و دستگیر کردند.

انکار و اعتراف

با انتقال زن متهم به پلیس آگاهی میانه، وی ابتدا منکر جرم شد، اما پس از مشاهده دلایل و مدارک جمع‌آوری شده، زبان به اعتراف گشود و گفت از چندی پیش با جوانی به نام سینا (معروف به آذر)‌ ارتباط پنهانی داشتم و با آن که این فرد به من قول ازدواج داده بود، متوجه شدم او با یکی از این دو خواهر ارتباط پیدا کرده و قصد ازدواج با او را دارد.

متهم اضافه کرد: با اطلاع از این موضوع بشدت عصبانی شدم و تصمیم به انتقام از این فرد گرفتم.

متهم اضافه کرد: فکر انتقام از دختری که در مسیر زندگی‌ام قرار گرفته بود، لحظه‌ای رهایم نمی‌کرد تا این که با فردی به نام جعفر (معروف به جواد) که اهل تهران است آشنا شدم و او را با پرداخت 500 هزار تومان اجیر کردم تا به اتفاق نوجوان 17 ساله‌ای به نام میثم به صورت این 2 دختر اسید بپاشند.

سرهنگ نارهی، فرمانده انتظامی شهرستان میانه دراین‌باره گفت: پس از اعترافات فاطمه، ادامه تحقیقات مشخص کرد 2 اسیدپاش اجاره‌ای پس از دریافت 500 هزار تومان با کمین در محل رفت‌وآمد دختران جوان، به محض مشاهده آنها، به صورت هر دو نفر اسید پاشیده و متواری شده‌اند.

شناسایی مخفیگاه

رئیس پلیس شهرستان میانه افزود: با جمع‌بندی اطلاعات و سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آمد، مخفیگاه اسیدپاش‌های اجاره‌ای شناسایی شد و با گزارش موضوع به مقام قضایی و صدور مجوز قضایی، میثم ـ یکی از متهمان ـ در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ نارهی عنوان کرد: میثم، نوجوان 17 ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی با اعتراف به اسیدپاشی گفت: در این حادثه من راننده موتورسیکلت بودم و جعفر به صورت این 2 خواهر اسید پاشید. رئیس پلیس میانه تصریح کرد: پس از اعتراف میثم، ماموران با اطلاعاتی که از وی به دست آوردند، دیگر متهم پرونده را نیز دستگیر کردند. در ادامه سینا نیز به جرم ارتباط نامشروع با زن متهم و یکی از دختران مصدوم، با دستور قضایی بازداشت شد.

وی اضافه کرد: با دستگیری تمامی متهمان، دستور قضایی برای بررسی سوابق متهمان صادر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها