افسانه سیر ترشی 7 ساله حقیقی بود!

کد خبر: ۳۶۴۴۲۸

پژوهشگران علوم تغذیه می‌گویند سیر خام یا پخته یا پودر سیر به اندازه عصاره سیر کهنه در درمان فشارخون موثر نیست. نتایج تحقیقات آنان نشان می‌دهد مصرف سیر در کنار داروهای رایج، می‌تواند موجب کاهش فشار خون بالا شود.

سیر اثر ضد افزایش فشار خون دارد، چرا که باعث تولید مواد شیمیایی اکسید نیتریک و سولفید هیدروژن که به رگ‌های خونی کمک می‌کنند، می‌شود.

آب انار بخورید تا سرطان نگیرید

آب انار برای پیشگیری از سرطان مفید است، سلامت قلب را بهبود می‌بخشد و حتی باعث تقویت توان جنسی می‌شود.

آب انار همچنین می‌تواند چربی‌های اطراف معده و شکم را در زنان و مردان چاق کاهش دهد.

کسانی که آب انار می‌نوشند، فشار خونشان نیز پایین می‌آید و خطر بروز حملات قلبی و سکته مغزی و بیماری کلیوی در این اشخاص نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

پزشکان معتقدند که آب انار می‌تواند مقدار اسید چرب موجود در خون را کاهش دهد.

آزمایش‌های قبلی که روی انسان و حیوانات انجام گرفته، نشان داده است که مقدار زیادی از این اسید چرب ذخیره چربی را در اطراف شکم افزایش می‌دهد و در نتیجه سبب تشدید احتمال ابتلا به بیماری قلبی و دیابت نوع دوم می‌شود.

بادام و چای سبز مغز را تقویت می‌کند

انواع چای سبز و سیاه از نوشیدنی‌های مفید برای مغز هستند. یک عدد چای کیسه‌ای می‌تواند یک چهارم تا یک سوم نیاز روزانه به آنتی اکسیدان‌ها را تأمین کند.

انواع نان و غلات به تقویت حافظه کمک می‌کند.بادام دانه‌ بسیار ارزشمندی برای تقویت حافظه است که به حفظ و بقای مغز کمک می‌کند.

بهتر است دانه بادام را خیسانده، پوست آن را کنده و با عسل و شیر مصرف کنید.

 

 

بدون درد زیر درخت سنجد

مصرف سنجد برای زخم معده، درد مفاصل و آرتروز بسیار مفید است.

سنجد یک میوه دارویی است که در معالجه بیماری لثه، دندان، رفع اسهال و زخم معده مؤثر است.

مصرف سنجد از خونریزی معده جلوگیری می‌کند و برای درمان آرتروز نقش مؤثری دارد.سنجد دارای دو قند سروکتوز و گلوکز است و 7 چربی اشباع شده و اشباع نشده ندارد و دارای 17 نوع آمینو اسید و حاوی پروتئین‌های ارزشمند است.

مصرف سنجد آسیاب شده برای درد مفاصل و آرتروز بسیار مفید است و از سنجد در صنایع غذایی، صنایع بهداشتی و چوب استفاده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها