امشب همه نگاه‌ها در ایتالیا به بازی حساس اینترمیلان و یوونتوس دوخته شده است؛ دو تیمی که رکورددار بیشترین تعداد پیروزی و گل‌زده در تاریخ سری A هستند و همواره‌ دیدارهایشان از جدال دو تیم همشهری هم مهیج‌تر بوده است.
کد خبر: ۳۵۷۶۷۴

شاگردان رافائل بنیتس در حالی به مصاف یوونتوس می‌روند که با وجود داشتن شروعی خوب در فصل جدید، در آخرین بازی هفته‌ گذشته سری A، نخستین شکست خود را تجربه کردند. با این وجود اینتر فعلا صدرنشین بازی‌هاست تا رافا بنیتس در مقابل منتقدانی که می‌گفتند اینتر بدون مورینیو نمی‌تواند مدعی باشد، سربلند باشد.

در سوی مقابل یوونتوس هنوز نتوانسته هوادارانش را راضی کند. شاگردان دل نری در این فصل روند پر فراز و نشیبی داشته‌اند و پیروزی و شکست‌های یکی در میان این تیم، همچنان ادامه دارد. یوونتوس با این نتایج تیم نهم جدول سری A است و 3 امتیاز کمتر از اینتری دارد که در صدر جدول قرار دارد.

اینتر در بازی امشب تیاگو موتا، خاویر زانتی و مارکو ماتراتزی را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد، ضمن این‌که حضور والتر ساموئل و دیگو میلیتو هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در مقابل یوونتوس هم همچون هفته‌های گذشته از وجود جیان لوئیجی بوفون آسیب دیده، محروم است تا باز هم در درون دروازه متزلزل نشان دهد.

در هر صورت یوونتوس و اینتر در حالی یکصد و هشتاد و یکمین بازی خود در سری A را برگزار می‌کنند، که در دیدارهای قبلی کفه ترازو کاملا به سود راه‌راه‌پوشان تورین سنگینی می‌کند.

یوونتوس 80 پیروزی را در سری A مقابل اینتر به دست آورده و تنها 55 بار تن به شکست داده است. 45 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. اما با بررسی نتایج دو تیم در بازی‌های اخیر، ورق به سود آبی و سیاه‌های میلانی برمی‌گردد ،چراکه آنها از 5 بازی آخر خود مقابل یووه، 4پیروزی و یک تساوی به دست آورده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها