پیکر شهدای انفجار بمب در مهاباد با حضور مردم و مسئولان استانی و محلی تشییع شد. همچنین در آیین تشییع جنازه شهدای مهاباد، استاندار آذربایجان غربی سه روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام کرد.
کد خبر: ۳۵۴۸۱۷

به گزارش خبرگزاریها، مراسم تشییع پیکر 10 تن از زنان شهید حادثه بمب گذاری مهاباد به همراه پیکر پسر بچه شش ساله این حادثه با حضور پر شور مردم، استاندار آذربایجان غربی و مسئولان محلی از مقابل مسجد محمد رسوال الله تا گلزار شهدای شهرستان مهاباد تشییع شد.

مردم غیور و انقلابی شهرستان مهاباد در این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه انزجار خود را از این اقدام تروریستی به گوش همه آزادگان و استقلال طلبان جهان رساندند.

صبح امروز با انفجار بمبی در فاصله 50 متری جایگاه مراسم سان و رژه نیروهای مسلح مهاباد 10 تن از بانوان این شهرستان به همراه یک پسر بچه شش اله شهید و بیش از 35 تن مجروح شدند.

پیکر تنی چند از زنان شهیده حادثه بمب گذاری مهاباد در گلزار شهدا به خاک سپرده شد و پیکر شهدای غبربومی نیز برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل می شود.

اعلام 3 روز عزای عمومی در مهاباد

در آیین تشییع جنازه شهدای مهاباد، استاندار آذربایجان غربی سه روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام کرد.

وحید جلال‌زاده عصر امروز در آیین تشیع جنازه شهیدان حادثه تروریستی مهاباد، اظهار کرد: علاوه بر این‌که سه روز عزای عمومی در شهرستان مهاباد اعلام شده است در این شهر فردا تعطیل عمومی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها