رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون، روز جمعه پنجم شهریور به برنامه زنده "جورچین" می آید.
کد خبر: ۳۴۸۸۰۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، جنگ ورزشی "جورچین"، از بخش های متنوعی مثل یادداشت ورزشی به قلم اهالی ورزش، مبحث اکوتوریسم با کارشناسی ناصر کرمی، تغذیه ورزشکاران، تعاریف اصطلاحات ورزشی در رشته های مختلف، و ... تشکیل شده است.

بخش ویژه این برنامه گفت و گو با اهالی ورزش و هنر است که گفت و گوی جمعه این هفته، به گفت و گو با رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون، اختصاص خواهد داشت.

رضا توکلی در سال 1339 در تهران متولد شد. وی به دلیل علاقه فراوانش به هنر در همان دوره تحصیل وارد گروه های نمایشی و موسیقی در منطقه 10 آموزش و پرورش تهران شد که در همان زمان چندین نمایش همراه با اجرای موسیقی ارائه کرد. توکلی در مرکز فیلمبرداری و تئاتر نیروی هوایی فعالیتش را ادامه داد. این بازیگر در اولین فیلم سینمائی خود بازیگری را به طور حرفه ای تجربه کرد و در سال 1377 سریال گام آخر به تهیه کنندگی محمدرضا خالقی را کارگردانی کرد که از شبکه ی اول سیما پخش شد.

با محمدحسین معتمدهاشمی سردبیر، محمدحسن رحمانی تهیه کننده و راضیه طالب زاده، آسیه گرجی و محمدسعید سلطانی بازیگران، محمدحسین معتمدهاشمی  و فاطمه بی تقصیر نویسندگان، و مهدی مهدی قلی گویندگان، همراه این برنامه باشید.
جمعه ها ساعت 22:00 به وقت تهران برابر با ساعت 17:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا، شنونده برنامه زنده "جورچین" باشید.
این برنامه را گروه ورزش و تفریحات تولید می کند.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا:   www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی: 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها