سه ویژه برنامه "بزرگ بانو"، "بانوی مهر" و "سایه بان مهر"، در روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن، از شبکه جهانی صدای آشنا، پخش می شود.
کد خبر: ۳۳۱۶۴۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا،ویژه برنامه "بزرگ بانو"، در ابتدا به بیان جایگاه این حضرت می پردازد، سپس نقش و جایگاه مادران را در خانواده ها ارزیابی می کند. دکتر هما السادات افضلی کارشناس این برنامه نیز در خصوص جایگاه زن ایرانی صحبت خواهد کرد.

فرزانه ردایی نویسنده، محقق و سردبیر، امیر کطاییان تهیه کننده، شهین مهین فر گوینده، و آسیه گرجی و نیما نعمتی زاده بازیگران این برنامه اند.

"بزرگ بانو" از کانال کاری از گروه جامعه و زندگی، از آسیا و اقیانوسیه پنج شنبه ساعت 07:00 به وقت تهران برابر با ساعت 02:30 به وقت گرینویچ و تکرارش همان روز ساعت 22:15 به وقت تهران برابر با ساعت 17:45 به وقت گرینویچ، شبکه جهانی صدای آشنا پخش خواهد شد.

ویژه برنامه "بانوی مهر" ضمن تجلیل از مقام حضرت زهرا (س) و مادر، درس هایی که برای پیشرفت بهتر زندگی و جامعه موثر هستند را مورد بررسی قرار خواهد داد. دکتر ناظمی کارشناس این برنامه است.

معصومه ذباح نویسنده و سردبیر، عباس پیری تهیه کننده، تیمور کوشکی گوینده، امیر زنده دلان و نازنین مهیمنی بازیگران و سمیه نجفی گزارشگر این ویژه برنامه هستند.
"بانوی مهر" کاری از گروه جامعه و زندگی، پنج شنبه سیزدهم خرداد ساعت 05:30 به وقت تهران برابر با ساعت 01:00 به وقت گرینویچ، از کانال آمریکای شبکه جهانی صدای آشنا پخش خواهد شد.

ویژه برنامه "سایه بان مهر" با حضور فروغ نیلچی زاده رئیس گروه پژوهشی دختران و زنان سازمان ملی جوانان، قصد دارد به روایاتی را که به شخصیت حضرت زهرا (س) پرداخته است، تحلیل کند.

فرزانه ردایی سردبیر، نویسنده و محقق، نازیلا نظمی تهیه کننده، مهسا حق پناه گوینده و ملیحه کیان گزارشگر این ویژه برنامه هستند.

"سایه بان مهر" کاری از گروه دین و اندیشه، پنج شنبه سیزدهم خرداد ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا پخش خواهد شد.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها