دی‌پالما با «غیرقابل انتشار» در تلویزیون

امروز می‌توانید بیننده یکی از آثار کارگردان مشهور سینما یعنی برایان دی پالما باشید. «غیرقابل انتشار» نام این فیلم است که دی‌پالما، آن را با موضوع تبعات حضور سربازان آمریکایی در یک کشور جنگ‌زده مثل عراق در سال 2007 جلوی دوربین برده است. دی پالما بیشتر به خاطر فیلم‌های گانگستری که در آن، سبک ویژه و مستقل او مشهود است، معروف شده است.
کد خبر: ۳۲۰۳۱۲

فیلم‌های تاثیرگذاری در پرونده کاری این فیلمساز نام‌آشنا دیده می‌شود که برخی از آنها به عنوان آثاری فراموش نشدنی در تاریخ سینمای جهان به شمار می‌روند. تسخیرناپذیران، صورت زخمی و راه کارلیتو بعضی از فیلم‌های این کارگردان نخبه است.

شبکه یک

غیرقابل انتشار ـ امشب ساعت 22

آنجا که زاده شده‌ام ـ فردا ساعت 30‌/‌15

داستان فیلم غیرقابل انتشار در سال 2003 می‌گذرد، زمانی که سربازان آمریکایی با شکست نیروهای صدام موفق می‌شوند در این کشور مستقر شوند و زمام امور را در دست گیرند. در چنین اوضاعی آشوب، قتل و ناامنی کمترین حوادث پیش‌آمده برای مردم بی‌گناه است. این در حالی است که سربازان آمریکایی به بهانه‌های گوناگون تعداد زیادی از مردم را به بهانه درگیری با آشوبگران به قتل می‌رسانند. این فیلم می‌کوشد گوشه‌ای از جنایات بی‌شمار رخ داده را تصویر کند.

«غیرقابل انتشار» امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این شبکه فردا ساعت 30‌/‌15 فیلم تلویزیونی «آنجا که زاده شده‌ام» را به کارگردانی مسعود آب‌پرور پخش خواهد کرد.

داستان این فیلم درباره نوید شایان، دانشمند متخصص علوم سلولی ایرانی‌الاصلی است که در دانشگاه نیوکاسل انگلیس فعالیت می‌کند. او برای شرکت در جشنواره علمی ـ تحقیقاتی وارد ایران می‌شود و با استقبال گرم استاد سابق خود، دکتر متین‌خواه روبه‌رو می‌شود.

شبکه 2

شوگر ـ امروز ساعت 45‌/‌23

خرس قهوه‌ای 2 ـ فردا ساعت 30‌/‌17

شبکه 2 سیما فیلم سینمایی «شوگر» را امروز ساعت 45‌/‌23 پخش می‌کند. در خلاصه داستان فیلم آمده: «میگل» یک بازیکن آماتور بیسبال و اهل جمهوری دومینیکن است. او مانند هر جوان دیگری آرزو دارد که روزی وارد لیگ‌های حرفه‌ای بیسبال آمریکا شود. بالاخره بر اثر تلاش خود، موفق می‌شود نظر چند مربی آمریکایی را جلب کند و وارد یک تیم در لیگ فرعی بیسبال آمریکا شود. این شبکه همچنین فیلم انیمیشن سینمایی «خرس قهوه‌ای 2» به کارگردانی بن‌گلاک را فردا ساعت 30‌/‌17 پخش می‌کند.

این فیلم داستان خرسی به نام کینای است که در کودکی دختری به نام «نیتا» را در کنار آبشار هوکای از خطر غرق شدن نجات داده است. کینای، برادری به نام «کودا» دارد. پس از نجات نیتا، کینای و نیتا از یکدیگر جدا می‌شوند و سال‌‌های‌سال یکدیگر را نمی‌بینند.

شبکه 3

سرکار راج ـ امشب ساعت 20

فوتبالیست ـ فردا ساعت 11

سرزمین هیچ‌کس ـ فردا ساعت 23

فیلم سینمایی «سرکار راج» به کارگردانی رام کوپال وارما و با بازی آمیتا باچان،‌ آبیشک باچان و آشواریا رای امروز ساعت 20 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «سرکار راج» محصول سال 2008 کشور هند آمده است: خانواده ماها اشترا از خانواده‌های بزرگ منطقه هستند، سوبهاش ناگرای بزرگ خانواده به همراه همسرش پوش پا و 2 فرزندش ویشنو و شانکار و همسر شانکار آوانتیکا در یک خانه بزرگ زندگی می‌کنند. ویشنو به دلایل خانوادگی از خانه می‌رود و در همین زمان آنیتا راجان که در انگلستان زندگی می‌کند، با طرح احداث یک نیروگاه در منطقه به آنجا می‌آید.

این شبکه یک فیلم هندی دیگر نیز برای فردا در نظر گرفته است. فیلم سینمایی فوتبالیست قرار است ساعت 11فردا از شبکه 3 پخش شود. فیلم داستان جوانی هندی‌است که از کودکی آرزوی بازی در یکی از تیم‌های فوتبال کشورش را دارد، او بالاخره پس از تلاش‌های فراوان و زحمات طاقت‌فرسا به این آرزو دست می‌یابد.

جمعه شب ساعت 23 فیلم سینمایی «سرزمین هیچکس» به کارگردانی پیتر ورنر از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

افسر پلیسی به نام تریسی در پی انتقام از قاتلان همکارش از پلیس تازه کار و جوانی به نام بنجامین تقاضای همکاری می‌کند. اما تریسی به صاحب تعمیرگاهی به نام تد واریک که در سرقت خودرو نیز دست دارد مظنون است.

شبکه 4

مواجهه با دشمن، فردا ساعت 30/20

فیلم سینمایی «مواجهه با دشمن» به کارگردانی رابرت مالن فانت، جمعه 20 فروردین ماه ساعت 30/ 20 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «مواجهه با دشمن» درباره زوج جوانی است که طی یک حادثه، پسرکوچک خود را از دست می‌دهند و به خاطر این مساله دچار اختلاف شدید می‌شوند و در آستانه جدایی قرار می‌گیرند.

شبکه تهران

پیمانکار، فردا ساعت 40 دقیقه بامداد

محله من، فردا ساعت 30/13

فیلم سینمایی «پیمانکار» 40 دقیقه بامداد روز جمعه 20فروردین ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «پیمانکار» با بازی وزلی اسنیپز، الیزا بن نت، لنا هدی و رالف برادر خصوص یکی از عاملان جاسوسی آمریکا به نام جیمز است که از او خواسته می‌شود یکی از متهمان دستگیر شده توسط اسکاتلند یارد را ترور کند.

شبکه تهران، فردا ساعت 30/ 13 فیلم تلویزیونی «محله من» به کارگردانی محسن ربیعی و تهیه‌کنندگی کیان بابائیان را پخش خواهد کرد. این فیلم داستان جوان شری به نام ساسان است که هیچ کس از او دل خوشی ندارد. او در محله حاج عباس که بارها ضمانت او را کرده زندگی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها