نوروز 89 سریال‌های چاردیواری، شهر کودکان، زن‌بابا و دارا و ندار از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود

روزهای شاد با سریال‌های تلویزیونی

سریال‌های چاردیواری، زن بابا و دارا و ندار، نوروز89 از شبکه‌ یک، 3 و 5 به نمایش درمی‌آیند. سریال چاردیواری از 29اسفند هر شب ساعت 22 روی آنتن می‌رود. علاقه‌مندان به این سریال تکرار آن را می‌توانند ساعت 15روز بعد تماشا کنند. علاقه‌مندان به سریال زن بابا می‌توانند ساعت 23 شاهد پخش این سریال باشند. زن بابا روز بعد ساعت 30/14 تکرار می‌شود. ساعت پخش سریال دارا و ندار، 30/21 است و تکرار آن ساعت 30/10 دقیقه روز بعد خواهد بود.
کد خبر: ۳۱۸۰۴۸

چاردیواری

این سریال پس از «پیامک از دیار باقی» سریالی دیگر با مضمونی کمدی از سیروس مقدم است و بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، امیر جعفری، سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، مهران رجبی، مریم امیرجلالی، آزیتا لاچینی، محمد فیلی، ناهید مسلمی، جواد عزتی، سعیده نظام‌دوست، صدرالدین حجازی، گیتی معینی و... در آن بازی کرده‌اند.

«چاردیواری» به طور مشترک توسط محسن تنابنده و سعید آقاخانی نوشته شده و یک کمدی اجتماعی به حساب می‌آید و داستان آن درباره مرد جوانی به نام نادر است که دست به دزدی می‌زند و با این کار خود، هم خودش و هم خانواده‌اش را به دردسر می‌اندازد. نقش نادر را امیر جعفری بازی می‌کند. این سریال در 15 قسمت به تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته شده است.

عوامل اصلی این کار عبارتند از: مدیر تولید: سیدرسول سیدحاتمی، بازیگردان: سعید آقاخانی، مدیرتصویربرداری: امیر معقولی،‌ صدابردار: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی‌فر، طراح گریم: حسین صالحیان، مدیربرنامه‌ریزی: علی صابری، مدیرتدارکات: محمود اتحادی‌کیوج، منشی‌ صحنه: فاطمه سیدی، دستیار اول کارگردان: علیرضا نجف‌زاده و... .

شهر کودکان

شهر کودکان، سریالی 26 قسمتی است که هر شب به‌مدت 30 دقیقه مهمان خانه مخاطبان شبکه 2 خواهد بود. این سریال بصورت ترکیبی تهیه شده که هفت عروسک به همراه جمعی از بازیگران راوی داستان آن خواهند بود. داستان شهر کتاب در ایام نوروز و زمانی که پدر و مادر یک خانواده به سفر رفته‌اند اتفاق می‌افتد؛ فرزندان آنها که نقششان را ستاره پسیانی و ارژنگ امیرفضلی بازی می‌کنند نزد پدربزرگ خود (مجید مشیری) تعطیلات را سپری می‌کنند. یک روز آنها در انباری، با کتابی قدیمی روبه‌رو می‌شوند که با گشودن آن، هفت عروسک که متعلق به هفتصد سال قبل بوده‌اند، بیرون می‌آیند. حالا تمام تلاش بچه‌ها بر آن است که آن عروسک‌ها را با دنیای حاضر آشنا کنند.

تهیه کنندگان این سریال شهلا ولی‌زاده و عزیز علیزاده و کارگردان آن محمد اعلمی هستند. این سریال هر شب ساعت 20 از شبکه دو پخش خواهد شد.

زن بابا

مجموعه تلویزیونی «زن بابا» به کارگردانی «سعید آقاخانی» و تهیه‌کنندگی «مهران مهام» و «ایرج محمدی» برای پخش از شبکه 3 سیما تولید شده است. در سریال «زن‌بابا» بازیگرانی نظیر سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، علی صادقی، شقایق دهقان، رامین ناصرنصیر، حدیث امینی، محمود بهرامی، فریبا حیدری و... ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه داستان «زن بابا» آمده است: این مجموعه داستان عزیز آقا را روایت می‌کند که همسرش فوت کرده و تنها با پسرش زندگی می‌کند. پسر عزیز آقا قصد دارد با دختر دایی‌اش ازدواج کند اما مشکلاتی سر راه اوست که...

شبکه 3 به جز سریال زن بابا، قصد دارد سریال دیگری به نام «همسفران باد» را نیز پخش کند. این سریال را شهرام باباپور در مرکز چهارمحال و بختیاری جلوی دوربین برده است. داستان این سریال زندگی دانشجوی جوانی به نام مرجان است که قصد دارد پس از ارائه پایان‌نامه خود به خارج سفر کند.

دارا و ندار

مجموعه تلویزیونی «دارا و ندار» را مسعود ده‌نمکی برای پخش از شبکه تهران ساخته است. مجموعه دارا و ندار سفره هفت‌سینی است با دارا و ندارها، داشتن‌ها و نداشتن‌ها، حسرت‌ها و امیدها، غم‌ها و شادی‌ها... شاید که راهی باشد تا ما به خود بیاییم. این سریال به تهیه‌کنندگی «سیدامیر پروین‌حسینی» ساخته شده و محصول گروه فیلم و سریال شبکه تهران است. برخی از عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از: کارگردان: مسعود ده‌نمکی، نگارش اول فیلمنامه: رضا مقصودی براساس طرحی از خشایار الوند، مشاور فیلمنامه: پیمان قاسم‌خانی، نگارش دوم فیلمنامه: بابک کایدان، پدرام کریمی، پانته‌آ تاج‌بخش، بازنویسی نهایی: مسعود ده‌نمکی.

بازیگران: فتحعلی اویسی، رضا رویگری، علیرضا خمسه، شهره لرستانی، نگار فروزنده، مرجانه گلچین، سام درخشانی، رضاتوکلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، مریم سلطانی، سیدجواد هاشمی، مریم کاویانی، یوسف صیادی، یوسف تیموری، رامین راستاد، شهاب عباسی، رضا بنفشه‌خواه، علیرضا اویسی، عباس محبوب، فاطمه طاهری، شهرزاد کمال‌زاده، ماشاءالله شاهمرادی‌زاده، فرهاد بشارتی، نسرین ابرکوه، ساقی زینتی، آرش آب‌پرور، بهزاد رحیم‌خانی، مجید شهریاری، ابراهیم بحرالعلومی، الناز کیانلو، شهربانو موسوی، ملکه رنجبر، بازیگر نوجوان: علی هدایت‌نیا و...

محله تهرونی‌ها

مجموعه «محله‌ تهرونی‌ها» ماجرای زوج جوانی با نام‌های مهران و شیرین است که از برنامه‌سازان تلویزیون هستند و برای ساخت برنامه‌ای درخصوص اصلاح الگوی مصرف نان به «محله تهرونی‌ها» اسباب‌کشی می‌کنند، اهالی خونگرم محله تهرونی‌ها تلاش می‌کنند به این زوج جوان در انجام کارشان کمک کنند که این مساله دستخوش اتفاقات طنزی است که دراین سریال به تصویر کشیده می‌شود.

در این مجموعه محسن قاضی‌مرادی، مهران رجبی، رامین ناصر‌نصیر، امیر غفار‌منش، شیوا بلوریان، شهره اشتری، شیوا خسرو‌مهر، حدیث چهر‌پرداز، نوشین نادعلی‌زاده، سید‌رضا موسوی و سهیل ایفای نقش ‌می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها