فارس: کیانو ریوز برای فیلم جدید خود با عنوان «مسافران»، با یک فیلمساز ایتالیایی کار می‌کند.این فیلم علمی تخیلی حال و هوایی رومانتیک دارد و از آن به عنوان قصه‌ای در دل یک سفینه فضایی اسم برده می‌شود و کارگردان این فیلم «گابریل موسینو» است. موسینو که چند سالی است در هالیوود کار می‌کند، قبل از این فیلم‌های «در جستجوی خوشبختی» و «هفت پاوند» را کارگردانی کرده است. در هر دو فیلم «ویل اسمیت» نقش اصلی را بازی کرده است.
کد خبر: ۳۱۱۵۹۸

هیلاری سوانک دانشجوی حقوق می‌شود

ایسنا: هیلاری سوانک، بازیگر اسکاری هالیوود، در فیلم جدید «تونی گلدوین» در قالب یک دانشجوی حقوق به‌ ایفای نقش می‌پردازد. بنا بر اعلام هالیوود ریپورتر، سوانک در این فیلم در قالب یک زن مجرد که بتازگی وارد رشته وکالت شده است، ایفای نقش می‌کند. برادرش که یک مجرم فراری است سعی دارد جایی در زندگی او برای خود باز کند. بنا بر این گزارش، بازیگرانی چون «ملیسا لئو»، «مینی درایور»، «ژولیت لوئیس» و «پیتر گالاگر» نیز در این پروژه با «سوانک» همبازی می‌شوند.

«آواتار» بالاخره پایین آمد

مهر: فیلم «جان عزیز» با فروش 8/13 میلیون دلاری در نخستین روز اکران خود در آمریکای شمالی جای فیلم «آواتار» را گرفت. این فیلم که اقتباسی است از رمانی به نام «جان عزیز» نوشته نیکلاس اسپارکز جمعه در 2969 سالن سینمای آمریکای شمالی به نمایش درآمد.«جان عزیز» همچنین به عنوان پرفروش‌ترین فیلم از میان 5 فیلمی که از روی آثار نیکلاس اسپارکز اقتباس شده‌اند در روز اول اکران شناخته شد. برخی از فیلم‌های قبلی که از روی کتاب‌های او اقتباس شده‌اند عبارتند از «پیغام در بطری»، «شب‌های رودانته» و «دفترچه یادداشت» که هر دو در نخستین روز نمایش عمومی زیر 13 میلیون دلار فروش داشته‌اند.

فیلمی درباره «الکساندر دوما»

فارس: چند روز دیگر فیلم «دومای دیگر» که به زندگی «الکساندر دوما» می‌پردازد، روی پرده سینماهای فرانسه می‌رود.فیلم سینمایی « دومای دیگر» درباره زندگی ادبی الکساندر دوما، نویسنده بزرگ فرانسوی و دستیارش آگوست ماکه است. این فیلم رابطه نویسنده «3 تفنگدار» و «کنت مونت کریستو» را با آگوست ماکه که گفته می‌شود بیشتر این کتاب‌ها را نوشته به تصویر می‌کشد.

«بالا» بهترین انیمیشن سال شد

ایسنا: انیمیشن «بالا» جایزه بهترین انیمیشن بلند را از جوایز «آنی» 2010 کسب کرد. سی‌وهفتمین مراسم سالانه اعطای جوایز «آنی» برای انتخاب بهترین انیمیشن‌های سال برگزار شد و فیلم «بالا» محصول کمپانی «دیسنی» جایزه بهترین انیمشن را کسب کرد. این فیلم که اخیرا نامزد نهایی 5 جایزه اسکار شده است، جایزه بهترین کارگردانی جوایز «آنی» را برای «پیت داکتر» به همراه آورد. به گزارش هالیوود ریپورتر، انیمیشن «بالا» که ماه گذشته در جوایز گلدن گلوب نیز درخشش چشمگیری داشت، از شانس بالایی برای کسب جوایز اسکار برخوردار است. انیمیشن «کورالین»، «شاهزاده و قورباغه» و «آقای فاکس شگفت‌انگیز» نیز در این مراسم موفق به کسب جایزه شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها