فال

کد خبر: ۳۱۰۳۷۵

متولدین اردیبهشت: سعی کنید تفکری عمیق داشته باشید و هر کلامی‌ را بر زبان خود جاری نکنید. با خانواده همراهی بیشتری داشته باشید. روابط میان خود و همسر یا فردی را که عزیز می‌دارید توا‡م با مهر و دوستی و دوراندیشی کنید تا میوه پاک آن را در وجودتان به ثمر برسانید.

متولدین خرداد: یادتان باشد زندگی و موفقیت از آن کسی است که تعریف درستی از آن به دست آورده باشید. اگر در کارهایتان پیشرفت در خور توجهی نداشته اید به آن دلیل است که نمی‌دانید صاحبکار یا کارفرمایتان به لحاظ کاری چه انتظاری از شما دارد.

متولدین تیر: درباره شخصی که مدتی است ذهن شما را پر کرده، اشتباه فکر می‌کنید. خیلی از زمینه‌های فکریتان اگر درست و منصفانه بنگرید، چنان که باور دارید نیست.

متولدین مرداد: سعی نکنید طوری عمل کنید که در محیط کار یا خانه به فردی اصطلاحاً حرف حرفِ خود بدل شوید. از نظرات دیگران نیز در مشورت با آنها سود جویید و بکوشید که به سخنان یا توصیه های درست آنها عمل کنید.

متولدین شهریور: زیاده‌خواهی و غرور سبب اشکالات زیاد می‌شود. زیاده خواه و حریص نباشید. انبساط روحیه خود را هیچ‌گاه از کف ندهید و تسلیم شرایط سخت روزگار نشوید. بزودی سفر پرباری در پیش دارید.

متولدین مهر: هوش و ذکاوتتان را در راه درست صرف کنید. بسیاری از متولدان این ماه افرادی سیاستمدار و تیزبین به شمار می‌روند، اما گاه در برخی مسائل چنان در اشتباهاتی عمیق غرق می‌شوند که تا به سرانجام کار خود نرسند متوجه اشتباه یا اشتباهات خود نمی‌شوند.

متولدین آبان: آثار نظم و دقت را در روش زندگی خود نادیده نگیرید. همواره برنامه‌ریزی داشته باشید و سعی کنید به هر طریق ممکن از این عوامل تأثیرگذار در انجام امور خود پیروی کنید تا به نتایج شگفت‌انگیز آنها سریع‌تر رهنمون شوید.

متولدین آذر: گاهی بر سر برخی مسائل لجاجت‌ها و سرسختی‌هایی از خود نشان می‌دهید فقط برای آن‌که حرف خود را به کرسی بنشانید. این اخلاق نامناسب ممکن است در کوتاه مدت جواب دهد و شما را به آنچه می‌خواهید برساند، اما توجه داشته باشید که بسیاری از موقعیت‌های موفقیت‌آمیز را از شما خواهد گرفت.

متولدین دی: تعداد افراد خجالتی این ماه زیاد است. اگر شما هم جزو این افراد هستید سعی کنید با تمرین و ظاهر شدن بیشتر در مجامع یا موقعیت‌هایی که این روحیه را تعدیل می‌کند، قدم مثبتی بردارید تا حداقل بتوانید در مواقع لزوم از حق و حقوق خود دفاع کنید.

متولدین بهمن: نمی‌توان انتظار داشت که همه مانند شما بیندیشند. شما هم مثل دیگران ضعف‌هایی دارید که در صورت وقوف بر آنها نیز خودتان را در تغییر دادن آنها ناتوان می‌پندارید. به نظر می‌رسد باید به نحوه برداشتتان از قضایای پیرامونی خود با دقت بیشتری بنگرید.

متولدین اسفند: از توجه به سلامت خود غافل نباشید. اندکی از پرکاری‌ها و استرس‌های گاه و بی‌گاه خود در امور بکاهید و سعی کنید همواره حد تعادل را برای خویش حفظ کنید. بیش از خود به دیگران اهمیت ندهید و خود و خانواده‌تان را در همه امور ارجح بدارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها