شمشیربازی قهرمانی جهان - کیش

آذربایجان به دلیل انصراف جریمه شد

دو تیم مصر و آذربایجان با وجود اعلام آمادگی برای حضور در مسابقات شمشیربازی جهانی کیش در این مسابقات شرکت نخواهند کرد.
کد خبر: ۳۰۵۱۲۷

به گزارش مهر، دو تیم مصر و آذربایجان در حالی از حضور در رقابت های شمشیربازی جهانی کلاس A کیش انصراف دادند که مصر قبل از اینکه نام ورزشکارانش وارد لیست جهانی شود انصراف خود را اعلام کرده است اما آذربایجان بعد از وارد شدن نام ورزشکارانش در لیست جهانی انصراف خود را اعلام کرد تا به این ترتیب براساس قوانین مشمول پرداخت 500 یورو جریمه شود.

رقابتهای مقدماتی اسلحه اپه در 4 جدول برگزار می شود. مسابقات اسلحه سابر جهانی هم عصر امروز در قالب سه جدول برگزار خواهد شد.

در اسلحه اپه 45 ورزشکار و در اسلحه سابر 34 ورزشکار به رقابت می پردازند.

طبق قوانین 16 ورزشکار برتر رنکینگ جهانی در هر دو اسلحه در دور مقدماتی قرعه استراحت داشته و فردا در مرحله حذفی به رقابت می پردازند.

مسئولین برگزاری این مسابقات 5000 دلار جایزه نقدی را برای برترین های دو اسلحه در نظر گرفته اند.

«جان مکلا» عضو توسعه و گسترش فدراسیون جهانی شمشیربازی و دبیرکل فدراسیون شمشیربازی کانادا به عنوان ناظر جهانی رقابتهای شمشیربازی درکیش حضور دارد.

حمید سجادی معاون و رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی فردا برای بازدید از این مسابقات وارد جزیره کیش می شود.

در بین بازیکنان خارجی شرکت کننده در این مسابقات اسامی شمشیربازانی که سابقه قهرمانی یا نایب قهرمانی مسابقات جهانی را دارند دیده می شود.

نهمین دوره مسابقات شمشیربازی جهانی کلاس A کیش از صبح امروز(شنبه) با حضور 79 ورزشکار داخلی و خارجی در دو اسلحه اپه و سابر آغاز و به مدت دو روز پیگیری می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها