در نشست کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر

مسیر راهپیمایی‌ها در اهواز تغییر کرد

پروژه قطار شهری در اهواز مسیر راهپیمایی‌ها را هم در این شهر تغییر داد.
کد خبر: ۳۰۴۳۳۵

به گزارش  فارس ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر امروز در نخستین نشست کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر خوزستان، از تغییر مسیر راهپیمایی‌های اهواز به دلیل اجرای پروژه قطار شهری و مسدود شدن خیابان نادری این شهر خبر داد.

محمدصادق عظیمی با اشاره به لزوم برگزاری دو راهپیمایی روزهای قدس و 22 بهمن اداره داد: در گذشته راهپیمایی‌های ملی در خیابان نادری اهواز برگزار می‌شد ، اما با توجه به مسدود شدن این خیابان در سال‌های آتی به دلیل حفاری‌های قطارشهری، مقرر شد مسیر راهپیمایی در این شهر تغییر یابد.

وی افزود: پس از بررسی و کارشناسی مسیرهای شهر مقرر شد ، یکی از این دو راهپیمایی در شرق و دیگری در غرب اهواز برگزار شود.

عظیمی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس تا 10 سال آینده مصادف با گرمی هوا در اهواز است، گفت: سعی شده طول مسیر کوتاه و نزدیک به مصلی باشد و خیابان 30 متری برای این منظور در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری 22 بهمن نیز منطقه کمپلو و میدان 15 خرداد در نظر گرفته شده است، افزود: مسیر دقیق راهپیمایی‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان انتظار ستاد برگزاری دهه فجر این استان از کمیته‌ اطلاع ‌رسانی این ستاد شامل رسانه‌های خوزستان را ، پوشش خبری برنامه‌های دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ماه به صورت روزانه و تبیین دستاوردهای انقلاب نه تنها به صورت خبری بلکه به صورت مصاحبه، تحلیل، ستون ویژه و نقل خاطرات همچنین مشارکت در برگزاری نمایشگاه عکس حماسه حضور به منظور نشان دادن حضور 30 ساله ملت در مناسبت‌های ملی و آماده‌سازی آرشیو عکس برای استفاده در جشن دهه چهارم انقلاب عنوان کرد و گفت: برنامه‌های امسال دهه فجر با رویکرد تقویت وجه کیفی مراسم و پرمحتوا کردن آن، مردمی کردن مراسم و انتقال پیام‌های اساسی انقلاب، استکبارستیزی و عدالتخواهی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها