جام جم آنلاین : آتش سوزی ناشی از برخورد کامیون با اتوبوس در اندونزی جان 54 نفر را گرفت .آسوشیتدپرس گزارش داد: اتوبوس حامل دختران دبیرستانی بود که از سفر
کد خبر: ۳۰۱۰۷
تفریحی در بالی به خانه شان بازمی گشتند که تانکر سوخت ، با سرعت وحشتناک در شرق جاوه به آنها زد و پس از انفجار آتش سوزی بزرگی راه انداخت .
در این حادثه 54 نفر که اکثرا دانش آموزان دبیرستان پاپیمدا یوگ یاکارتا در منطقه سله مان بودند در آتش سوختند.
به گفته ماموران امداد پس از آن که کامیون با اتوبوس برخورد کرد ، ماشین دانش آموزان وسط گیر کرده و از عقب نیز در محاصره یک ماشین پیکاپ افتاد.
«آرواندو» راننده اتوبوس که در این حادثه جان سالم به در برد به پلیس گفت : پس از وقوع آتش ، مسافران هول شده و کنترل خود را از دست داده بودند و جیغ می زدند.
وی افزود: به بچه ها گفت که در عقب اتوبوس را برای فرار باز کنند ، اما آنها چنین کاری را نکردند و حتی شکستن شیشه های اتوبوس هم فایده ای نداشت ; چراکه آتش سراسر ماشین را در یک لحظه فراگرفت .
به گفته پلیس ، آتش پس از آن که کانتینر سوخت از بنده جدا شده و منفجر شد ، رخ داد.
شاهدان گفتند 3 ساعت پس از حادثه ، همچنان کامیون و اتوبوس در آتش می سوختند.
این منطقه در 930 کیلومتری شرق جاکارتاست و اکنون پزشکان مشغول آزمایش دی ان ای روی بقایای اجساد هستند تا هویت آنها را معلوم کرده و به خانواده هایشان برای مراسم تدفین تحویل دهند.

p6

والدین مضطرب و گریان با تجمع جلوی دبیرستان منتظر شدند تا خبر زنده ماندن حداقل یکی از بچه ها را بشنوند، اما گویا همگی جان سپرده بودند.
در این حادثه راننده کامیون بلافاصله از صحنه گریخت که بعدا با همکاری دستیار راننده ، توسط پلیس بازداشت شد.
راننده ماشین پیکاپ نیز در این حادثه زخمی شده و راهی بیمارستان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها