رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بجنورد گفت: هنرمندان فیلمساز این شهرستان امسال 11 فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان تولید کردند.
کد خبر: ۲۹۹۹۶۴

رضا رضایی در گفتگو با مهر در بجنورد افزود: فیلمهای مستند "رویا"، "روی خط آزاد" و "تولید  آب نبات" به کارگردانی کاظم ریحانی، "وقتی موسی گریست" به کارگردانی محمد بکرانی، "کوره گندم" به کارگردانی مجید بهنود و فیلم مستند "علیخان" به کارگردانی میثم سالخورد از اهم فیلمهای تولید شده در سال جاری در این استان بود.

وی فیلم کوتاه "صنعت و طبیعت" به کارگردانی حمید رضا بهمنیار، "نابینا" به کارگردانی نوح امانی، "سوژه" به کارگردانی رضا غلامی مطلق، "زنبور عسل" توسط علی حیدری، "سینما زیر شیروانی" به کارگردانی روح الله محمودی را از دیگر فیلمهای ساخته شده در انجمن سینمای جوانان بجنورد ذکر کرد.

رضایی با بیان اینکه تولید فیلمهای مذکور عمدتا توسط هنرجویان فارغ التحصیل دوره های فیلمسازی انجام شده هدف از تولید این گونه فیلمها ر  ترویج فرهنگ ملی از طریق تشویق جوانان و نوجوانان کشور به فیلمسازی در زمینه های فرهنگی، تربیتی و هنری و کمک به پرورش استعداد و مهارت جوانان برای خلق آثار سینمایی، فرهنگی و هنری عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بجنورد ارائه مجوزهای مختلف تصویربرداری، ارائه تجهیزات فیلمسازی، بیمه مسئولیت مدنی عوامل اجرایی گروههای فیلمساز و ارسال آثار تولیدی به جشنواره های مختلف را از مهمترین حمایتهای دفتر سینمای جوان در بخش تولید عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها