جاسبی خبر داد:

ایجاد مدیریت کیفی مناسب در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: برای ایجاد تشکیلات منسجم و منظم واحدهای علوم و تحقیقات و ایجاد مدیریت کیفی مناسب در دانشگاه آزاد اسلامی طرحی در قالب طرح هماهنگی شعب واحدهای علوم و تحقیقات تعریف و پیشنهاد شد.
کد خبر: ۲۹۸۷۲۳

به گزارش مهر ، عبدالله جاسبی در جلسه ستاد هماهنگی و نظارت شعب علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد افزود: ستاد هماهنگی و نظارت واحدهای علوم و تحقیقات استانهای دانشگاه آزاد به منظور حفظ کیفیت آموزش و پژوهش دوره های تحصیلات تکمیلی و همسوسازی حداکثری واحدهای علوم و تحقیقات استانها راه اندازی شد.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر در 13 استان شعب واحد علوم و تحقیقات ایجاد شده است، افزود: به منظور هماهنگ سازی فعالیت ها و فرآیندهای آموزشی ، پژوهشی ، فرهنگی ، دانشجویی و مالی و اداری واحد علوم و تحقیقات استان ها و در راستای افزایش توانمندیها و قابلیت علمی آنها، ستاد هماهنگی ایجاد و جلسات آن به صورت ماهانه برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باید تمام توان خود را در افزایش کمیت و کیفیت تحصیلات تکمیلی گذاشته و برای رسیدن به این هدف واحدها و مناطق دانشگاه آزاد اسلامی حمایت و سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان این مطلب که ظرفیت های موجود در تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مناسب است ، اضافه کرد:‌ در حال حاضر خروج فرهیختگان و دانشجویان نخبه از کشور بسیار نگران کننده است.

جاسبی گفت: ‌در تحصیلات تکمیلی با متقاضیان بسیار زیادی روبرو هستیم و واحدهای علوم و تحقیقات استانها باید از اعضای هیئت علمی مستقل و کافی برخوردار باشند تا بتوانند پاسخگوی این متقاضیان باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها