گروه حوادث: زنی که با تبانی مردی غریبه، نقشه قتل شوهرش را طراحی و در یکی از محله‌های تهران عملی کرده بود، همراه همدستش دستگیر شد. محمدحسین شاملو، بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی تهران درخصوص این پرونده به «جام‌جم» گفت: ساعت 30/6 بامداد 30 آبان ماه، یکی از کارگران شهرداری که در حال نظافت خیابان هاشمی تهران بود، جسد مردی را مشاهده کرد که در حاشیه خیابان افتاده است و با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد.
کد خبر: ۲۹۶۶۶۸

پس از این تماس مردمی، ماموران کلانتری 108 نواب تهران به محل حادثه اعزام شدند و با هماهنگی قضایی، جسد را برای بررسی هویت و علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال دادند که پزشکان نظر دادند، مرد جوان بر اثر اصابت جسمی سخت به سرش به قتل رسیده است.

اظهارات متناقض زن مقتول راز گشود

بازپرس شاملو ادامه داد: با مشخص شدن موضوع، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات ویژه برای دستگیری عاملان جنایت آغاز شد. در حالی که تحقیقات پلیسی در این باره ادامه داشت، 2 روز قبل زنی به نام رویا به اداره 10 آگاهی تهران مراجعه و بیان کرد، شوهرم هفته گذشته از منزلمان خارج و ناپدید شده است.

ماموران که احتمال می‌دادند، جسد متعلق به شوهر وی باشد، از او خواستند به پزشکی قانونی مراجعه کند که به این ترتیب، هویت مقتول تایید شد. بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی تهران افزود: کارآگاهان اداره 10 آگاهی تهران در بازجویی‌های پلیسی از زن، پی بردند او حقیقتی را پنهان می‌کند. بنابراین به تحقیق دوباره از او پرداختند تا عاقبت زن جوان - رویا - راز قتل شوهرش را برملا کرد.

این زن در اظهاراتش به پلیس گفت: به اجبار خانواده‌ام با شوهرم ازدواج کردم و از همان روزهای نخست زندگی با هم مشاجره داشتیم. چند مرتبه تصمیم به جدایی گرفتم ولی او مخالف بود. مشاجره ما ادامه داشت تا این که 6 ماه قبل، وقتی برای خرید لباس به یک بوتیک در خیابان رودکی تهران رفته بودم، با مرد فروشنده‌ای آشنا شدم و پنهانی با او رابطه برقرار کردم.

وی افزود: چند ماه بعد وقتی متوجه شدم، شوهرم حاضر به جدایی نیست، تصمیم به قتل وی گرفتم. ماجرا را با مرد مورد علاقه‌ام امیر در میان گذاشتم و او هم موافقت کرد.

متهم ادامه داد: بنا بر این روز حادثه وقتی شوهرم خانه را به مقصد محل کارش ترک کرد، تلفنی موضوع را به امیر اطلاع دادم و او به محل تردد شوهرم رفت و طبق یک نقشه از پیش تعیین شده، با میله آهنی به شوهرم حمله کرد و او را به قتل رساند و بعد از حادثه، ماجرا را به من اطلاع داد و ناپدید شد.

قرار شد پس از این که مراسم ختم شوهرم برگزار شد همراه وی به شهرستان برویم که ناکام ماندیم.

اعتراف قاتل

به دنبال اظهارات همسر مقتول، عامل جنایت هم تحت تعقیب قرار گرفت و روز گذشته دستگیر شد. او با انتقال به اداره 10 آگاهی تهران، مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل مرد جوان اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، متهمان با قرار قانونی از سوی بازپرس شاملو رئیس شعبه یکم دادسرای جنایی تهران روانه بازداشتگاه آگاهی تهران شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها