ایسنا: مدیرکل جدید همکاری‌های سمعی و بصری و نمایش خانگی گفت: پیگیر هستیم اگر فیلمی پروانه نمایش داشته باشد، برای ورود به شبکه نمایش خانگی به پروانه نمایش جدید احتیاج نداشته باشد.سعید رجبی‌ فروتن در نشستی با خبرنگاران ضمن اشاره به برنامه‌هایش اظهار کرد: در حال حاضر فیلم‌های سینمایی که پروانه نمایش دارند، برای ورود به شبکه نمایش خانگی باید از سوی شورای دیگری بازبینی شوند و در این خصوص، پیگیر هستیم تا با همان پروانه‌سینمایی، فیلم وارد شبکه نمایش خانگی شود.
کد خبر: ۲۹۲۶۱۴

رقص باران روی میز تدوین

مهر: فیلم تلویزیونی رقص باران به کارگردانی سید مجید موسویان مراحل تدوین را سپری می‌کند.این فیلم به تهیه‌کنندگی سید احمد کاشانچی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه 3 ساخته شده و داستان آن درباره پیرزنی ساده‌دل و روستایی است که سفری را آغاز می‌کند. به گفته موسویان، معین‌ کریم‌الدینی مشغول تدوین پروژه است و هنوز آهنگساز آن مشخص نشده است.

تجلیل از معصومی و شاه‌حسینی در جشنواره کوثر

جام‌جم: در چهارمین جشنواره فیلم کوثر از 2 تن از هنرمندان زن سینمای ایران قدردانی می‌شود.به گزارش معاونت امور رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم کوثر، ستاد برگزاری این رویداد سینمایی به منظور پاسداشت تلاش‌ها و فعالیت‌های سینمایی پروانه‌معصومی از بازیگران سینمای ایران و انسیه شاه‌حسینی نویسنده و کارگردان سینما، مراسم بزرگداشت پیش‌بینی کرده است.چهارمین جشنواره فیلم کوثر از 27 تا 30 آبان در تهران برگزار می‌شود.

تدوینگر «روزی روزگاری» آرام گرفت

ایسنا: غلامرضا خضوعی، تدوینگر سینما و تلویزیون که روز چهارشنبه از دنیا رفت، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.این تدوینگر متولد 1334 همدان بود که بر اثر ایست قلبی درگذشت. غلامرضا خضوعی، فارغ‌التحصیل مدرسه عالی سینما و تلویزیون بود و در کارنامه فعالیتش تدوین سریال‌های «روزی روزگاری» به کارگردانی امرالله احمدجو، «گل پامچال» محمد علی طالبی، «نبردی دیگر» عبدالله باکیده و فیلم‌های سینمایی همچون «شاخه‌های بید» امرالله احمد‌جو و «گال» ابوالفضل جلیلی را داشته است.

«هفت دقیقه تا پاییز» با هدیه تهرانی

فارس: هدیه تهرانی با بازی در فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پاییز» امسال در جشنواره فیلم فجر، حضور خواهد داشت.

سید جمال ساداتیان، تهیه‌کننده سینما گفت: فیلم هفت‌دقیقه تا پاییز به کارگردانی علیرضا امینی که در بشرا فیلم و به تهیه‌کنندگی من ساخته می‌شود، وارد مراحل آغاز فیلمبرداری شده و از پایان این ماه کار تصویربرداری آن شروع خواهد شد.وی افزود: هدیه تهرانی، حامد بهداد و محسن تنابنده بازیگران اصلی این فیلم هستند و دیگر بازیگران این فیلم نیز پس از انتخاب معرفی خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها