جام‌جم: پس از محمد علیرضایی که در ماده 50 متر قورباغه به عنوان نخستین شناگر ایرانی در رنکینگ فدراسیون جهانی شنا و در رتبه 26 قرار گرفته بود، محمد بیداریان نیز در رنکینگ فدراسیون جهانی شنا (فینا) در رشته 100 متر آزاد استخر مسافت کوتاه (استخر 25 متر) در رده 62 رنکینگ فدراسیون جهانی ایستاد.
کد خبر: ۲۹۰۳۴۸

جوانان بوکس روی رینگ اکراین

جام‌جم: تیم ملی بوکس جوانان ایران با ترکیب حسین خزیری، افشین الوندی، حمیدرضا رومیانی، سامان تیموریان، داریوش حسینی، رضا نوری، سالار غلامی و شهریار ویسی و با هدایت آناتولی گابریلف عازم اکراین شدند تا در جام کژلنکو این کشور که از امروز آغاز می‌شود، شرکت کند.

چهارمین پیروزی پیاپی مهرام  در سوپر لیگ بسکتبال

جام‌جم: هفته چهارم سوپر لیگ بسکتبال عصر روز گذشته با برتری99 بر84 مهرام صدرنشین مقابل دانشگاه آزاد آغاز شد. در ادامه این مسابقات و در حساس‌ترین پیکار هفته، روز پنج‌شنبه تیم صبامهر قزوین که باز هم رفته رفته به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی خود را مطرح می‌کند در قزوین دیداری حساس و دشوار مقابل ذوب آهن، تیم دوم جدول رده‌بندی دارد. پتروشیمی که تا پایان هفته سوم در رده سوم قرار دارد میزبان تیم ته جدولی پاسارگاد شیراز است، شهرداری گرگان یکی دیگر از مدعیان این فصل میزبان تیم قعرنشین شهرکرد است و در آخرین دیدار توزین الکتریک کاشان در شیراز به مصاف لوله آ. اس این شهر می‌رود.

افتتاح نقش جهان، این بار خرداد 89

جام‌جم: به دنبال تعویق چندباره و چند ساله افتتاح ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان، این بار امیررضا واعظی آشتیانی قائم‌مقام سازمان تربیت‌بدنی در جریان بازدید از روند ساخت این ورزشگاه گفت: 21 روز قبل از این پروژه دیدن کردم و از آن زمان تاکنون عملیات تکمیلی پروژه رشد خوبی داشته اگر در این روند خللی ایجاد نشود، ورزشگاه نقش جهان درموعد مقرر یعنی تا اول خردادماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مبهم بودن حضور تقوی در لیگ برتر کشتی

جام‌جم: مهدی تقوی، قهرمان وزن 66 کیلوگرم کشتی آزاد جهان می‌گوید: از وقتی که وارد دنیای کشتی شدم یک زندگی حرفه‌ای را سرلوحه‌ کار خود قرار دادم و بر این اساس برای رسیدن به موفقیت بدون درنظر گرفتن حواشی و مسائل مختلف به تمرین پرداخته و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر با تمام وجود تلاش می‌کنم اما هنوز برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد تصمیم‌گیری نکرده‌ در نتیجه با هیچ تیمی مذاکره جدی نداشته‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها