لیگ قهرمانان اروپا

شکست رئال درسانتیاگو برنابو از میلان

رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا ، چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار ادامه یافت که در مهم ترین مسابقات ، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ طعم تلخ شکست را چشیدند.
کد خبر: ۲۸۸۴۵۹

از گروه یک ، تیم بوردو فرانسه که میزبان بایرن مونیخ آلمان بود در پایان با حساب دو بریک به برتری رسید . " جیانی " و " پلانوس "‌در دقایق 29 و 40 برای میزبان گل زدند و تنها گل بایرن مونیخ توسط " جیانی " بازیکن بوردو در دقیقه 6 به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

در دیگر دیدار حساس چهارشنبه شب تیم آث میلان در ورزشگاه سانتیاگو برنابو مادرید موفق شد با حساب سه بردو برابر رئال به پیروزی برسد. " پاتو" بازیکن برزیلی تیم میلان در دقایق 66و 88 و " پیرلو " در دقیقه 62 گلهای تیم میهمان را ثبت کردند . گلهای تیم رئال مادرید توسط " رائول " در دقیقه 19 و "‌درنته " در دقیقه 76 " به ثمر رسید.

گروه یک

علاوه بر دیدار تیم های بوردو و بایرن مونیخ ، تیم های یوونتوس ایتالیا و مکابی اسرائیل از گروه یک با هم دیدار کردند که یوونتوس با یک گل پیروز شد. " چیه لینی " مدافع یوونتوس در دقیقه 47 تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

در این گروه ، تیم های بوردو - یوونتوس - بایرن مونیخ و مکابی به ترتیب با 7 ، 5، 4 و بدون امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار دارند.

گروه دو

تیم منچستر یونایتد انگلستان ، مدعی این گروه در زمین زسکا مسکو روسیه با یک گل به برتری رسید که زننده آن" والنسیا "‌در دقیقه 86 بود.در بازی دیگر این گروه،تیم های" ولفسبورگ" آلمان و " بشیکتاش " ترکیه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

منچستر با کسب 9 امتیاز از سه برد متوالی در صدر جدول این گروه قراردارد و ولفسبورگ با 4 امتیاز و تیمهای زسکا و بشیکتاش به ترتیب با 3و1 امتیاز در رده های بعدی ایستاده اند.

گروه سه

تیم میلان ایتالیا در حساس ترین بازی چهارشنبه شب در زمین رئال مادرید اسپانیا با نتیجه سه بردو پیروز شد و مارسی فرانسه در خانه زوریخ از سوییس با یک گل به برتری رسید.

در این گروه ، رئال و میلان شش امتیازی هستند و مارسی و زوریخ با سه امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند .

گروه چهار

تیم چلسی انگلستان یکی از مدعیان ، که از آتلتیکو مادرید اسپانیا پذیرایی می کرد با چهار گل به برتری رسید تا با 9 امتیاز در صدر جدول گروه چهارم قرار گیرد . " سلیمان کالو" در دقایق 41و52 ، "فرانک لمپارد" در دقیقه 69 و " پیرا" ( بازیکن آتلتیکو) در دقیقه 90 گلهای این بازی را ثبت کردند . همچنین پورتو از پرتغال با حساب دو بریک از سد آپوئل قبرس گذشت .

پورتو با شش امتیاز ، آپوئل و آتلتیکو با 1 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند .

ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها